استان اردبیل؛ دادگاه کیفری شهرستان پارس‌آباد شهروز سلیمانیان، را به حبس تعزیری یا جریمه نقدی محکوم کرد

شهروز سلیمانیان

شعبه ۱۰۳ دادگاه کیفری دو شهرستان پارس‌آباد از توابع استان اردبیل، با صدور دادنامه‌ای شهروز سلیمانیان را به حبس تعزیری یا پرداخت جریمه نقدی بدل از حبس محکوم کرد. او پیش‌تر توسط دادگاه انقلاب این شهر به اخلال در نظم و آسایش عمومی از طریق تشویش اذهان عمومی، تفهیم اتهام و محاکمه شده بود.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ روز دوشنبه ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۱، شهروز سلیمانیان، ساکن شهرستان پارس‎آباد از توابع استان اردبیل، توسط شعبه ۱۰۳ دادگاه کیفری این شهر به تحمل سه ماه حبس تعزیری یا پرداخت پنج میلیون تومان جریمه نقدی بدل از حبس تعزیری محکوم شد.

براساس دادنامه صادره توسط شعبه ۱۰۳ دادگاه کیفری دو شهرستان پارس آباد از توابع استان اردبیل اتهام منتسب شده به شهروز سلیمانیان در این پرونده (اخلال در نظم و آسایش عمومی از طریق تشویش اذهان عمومی) است.

لازم به ذکر است، شهروز سلیمانیان، در تاریخ ۵ مردادماه ۱۴۰۱، با دریافت ابلاغیه ای کتبی توسط شعبه ۴ دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پارس آباد جهت تفهیم اتهام (اخلال در نظم و آسایش عمومی از طریق تشویش اذهان عمومی) به جلسه بازپرسی احضار شده بود.

پرونده مذکور با توجه فعالیتهای مسالمت آمیز شهروز سلیمانیان در فضای مجازی و انتشار مطالبی که در صفحه اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده بود بر علیه وی تشکیل شده بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل