جزییاتی از ضرب‌وشتم عباس واحدیان‌شاهرودی در زندان جان این زندانی سیاسی در خطر است.

عباس واحدیان شاهرودی، زندانی سیاسی و از امضاکنندگان بیانیه استعفای خامنه‌ای طی هفته‌های اخیر به شدت مورد ضرب‌وشتم قرار گرفته و از دسترسی به داروهای ضروری محروم شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، این زندانی سیاسی زمانی که جهت تحویل داروهای خود به وکیل بند مراجعه می‌کند، با ممانعت وی جهت تحویل دارو مواجه شده و هنگامی که آقای واحدیان سعی در متقاعد کردن وکیل بند دارد، با حمله ناگهانی او‌ روبرو می‌شود و در همین حین چند تن از زندانیان مزدور وکیل بند نیز اقدام به ضرب‌وشتم آقای واحدیان همراه با فحش‌های رکیک می‌کنند.

پس از بروز درگیری و انتقال آقایان واحدیان‌شاهرودی و جواد لعل‌محمدی به سلول‌ انفرادی، مسئولان زندان دو تن از زندانیان جرائم خطرناک را به این سلول‌ها انتقال داده و مجددا آقای واحدیان را مورد ضرب‌وشتم شدید قرار می‌دهند.

براساس گفته‌های منابع مطلع، آقای واحدیان دچار کوفتگی و کبودی شدید از ناحیه سر و صورت، بینی و شکستگی چندین دندان شده و از دسترسی به خدمات درمانی محروم مانده است.

شاهرودی از برقراری تماس تلفنی و حق ملاقات با خانواده و دسترسی به داروهای ضروری بیماری اش محروم شده است.

این در حالی است که آقای واحدیان‌شاهرودی از بیماری‌های متعدد جسمانی رنج می‌برد و عدم دسترسی وی به دارو قطعا سلامت و جان این زندانی سیاسی را با خطر مواجه خواهد کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل