فرشاد احمدی، از سوی اجرای احکام دادسرای اوین احضار، بازداشت و جهت تحمل محکومیت حبس روانه زندان شد

فرشاد احمدی

فرشاد احمدی، پس از مراجعه به واحد اجرای احکام دادسرای زندان اوین بازداشت و برای تحمل حبس به این زندان منتقل شد. او پیش‌تر توسط دادسرای اوین به دو سال حبس تعزیری محکوم شده بود.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱، فرشاد احمدی، اهل دهلران از توابع استان ایلام و ساکن تهران، پس از مراجعه به واحد اجرای احکام دادسرای ناحیه ۳۳ تهران برای تحمل حبس خود بازداشت و به اندرزگاه چهار زندان اوین منتقل شد.‌ این زندانی سیاسی در حال سپری کردن دوران حبس یک سال و شش ماه خود است.

یک منبع مطلع در این باره گفت:”پس از ابلاغ حکم صادره بدوی توسط شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب و اعلام تسلیم‌ به رای و کاهش یک چهارم از مجموع ۲ سال حبس تعزیری، فرشاد احمدی برای تحمل حبس بازداشت به زندان اوین‌ منتقل شد.”

لازم به اشاره است، فرشاد احمدی، در تاریخ ۲۰ آذر ماه ۱۴۰۱، توسط شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست ابوالقاسم صلواتی از بابت اتهام (اجتماع و تبانی به قصد بر هم زدن امنیت ملی) به تحمل دو سال حبس تعزیری و پنج سال حبس تعلیقی محکوم شد.

پس از ابلاغ حکم و اعلام تسلیم به رای و کاهش یک چهارم از دو سال حبس تعزیری تحمل یک سال و شش ماه حبس برای فرشاد احمدی لازم به اجرا شد.

لازم به ذکر است، فرشاد احمدی، در ادیبهشت ماه ۱۴۰۱،‌ در تهران، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از انتقال به یکی از بندهای امنیتی زندان اوین و طی مراحل بازجوئی و بازپرسی در تاریخ ۲۵ شهریور ماه ۱۴۰۱، با تودیع وثیقه آزاد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل