پلمب یک واحد تجاری در شهرستان بروجرد و یک باشگاه ورزشی در کرج

پلمب

اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی در شهرستان بروجرد، یک مجتمع تجاری را پلمب کردند. از سوی دیگر، یک باشگاه ورزشی، در شهر کرج مرکز استان البرز به علت برگزاری کلاسهای ورزشی مختلط، پلمب شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، سرهنگ مهدوی‌کیا، فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد واقع در استان لرستان، از پلمب مجتمع تجاری دیپلمات سنتر در آن شهرستان به علت(عدم رعایت حجاب اسلامی و شرعی) خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد در تشریح این خبر گفت:”مجتمع بزرگ دیپلمات سنتر این شهرستان در پی (عدم رعایت حجاب) در این مجتمع تا اطلاع ثانوی پلمب شد.”

وی همچنین مدعی شد:”پلمب مجتمع دیپلمات سنتر بروجرد به علت عدم تمکین به شرع و قانون توسط فرماندهی انتظامی این شهرستان صورت گرفته است.”

در خبری دیگر به نقل از خبرگزاری رُکنا؛ امروز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، رسول جلیلیان، کارشناس پلیس فتا در شهر کرج و مرکز استان البرز، از پلمب یک واحد صنفی باشگاه ورزشی به علت (برگزاری کلاسهای مختلط ورزشی) خبر داد.

وی در تشریح این خبر گفت:”در پی رصد شبانه‌روزی پلیس فتا در فضای مجازی، یک باشگاه ورزشی در یکی از مناطق کرج که اقدام به برگزاری کلاس های ورزشی مختلط کرده و سپس در صحفه مجازی خود منتشر می‌کردند، شناسایی شد.”

وی اضافه کرد:”این صفحه مجازی اقدام به انتشار کلیپ های مختلف سعی در افزایش دنبال کننده های خود کرده که ضمن مسدود کردن صفحه مورد نظر، گردانندگان آن برای رسیدگی به دادسرا،‌ معرفی شدند.” / به نقل از همشهری آنلاین،

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل