با به پایان نرسیدن دوره درمان، نرگس محمدی به زندان بازگردانده شد

«نرگس محمدی» زندانی سیاسی بند نسوان زندان اوین که پیش تر در روز یکشنبه ۱۹ مهر ماه سال جاری در پی تشنج در زندان، به بیمارستان ایران مهر منتقل و بستری شده بود، با به پایان نرسیدن دوره درمان امروز چهارشنبه ۶ آبان ماه به زندان اوین بازگردانده شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی به نقل از کانون مدافعان حقوق بشر، نرگس محمدی، نائب رییس کانون مدافعان حقوق بشر که به دو بیماری آمبولی ریه و فلج عضلانی مبتلا است، نوزدهم مهر ماه ۱۳۹۴ در پی تشنج در زندان، به بیمارستان منتقل و بستری شده بود.انتقال خانم محمدی به زندان در حالی صورت گرفته است که پزشک‌های معالج او تأکید کرده‌اند که دو بیماری‌ خانم محمدی در فضای زندان و محیط‌های تنش‌زا تشدید شده و در نهایت در پی بی‌توجهی می‌توانند جان او را به خطر بیاندازند.
پیش‌تر و قبل از تشدید بیماری خانم محمدی در زندان، پزشک‌های متخصص مغز و اعصاب در خصوص عواقب بی‌توجهی نسبت به بستری شدن خانم محمدی در بیمارستان، هشدار داده بودند، امری که مسئولان مربوطه تا زمان تشدید بیماری خانم محمدی، نسبت به آن توجهی نکردند.
تقی رحمانی، همسر نرگس محمدی با این اعتقاد که همسرش بدون درمان اصولی به زندان بازگردانده شده است، گفت که نظر پزشک‌های معالج خانم محمدی، ادامه درمان در بیرون زندان و محیط بدون تنش است.
آقای رحمانی در ادامه گفت که همچون گذشته بر این نکته تأکید می‌کند که این نوع برخوردها با بیماری نرگس محمدی، خطر معلول سازی را او بیشتر می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل