گزارشی از تداوم بازداشت و بلاتکلیفی محمد مهدی وثوقیان و معصومه یاوری در زندان‌های دولت آباد و دستگرد اصفهان

محمد مهدی وثوقیان و معصومه یاوری

معصومه یاوری زندانی سیاسی سابق و فرزند خود محمد مهدی وثوقیان، شهروندان ساکن گلپایگان کماکان به صورت بلاتکلیف در زندان های دولت آباد و دستگرد اصفهان در بازداشت به سر می برند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، معصومه یاوری و فرزند خود محمد مهدی وثوقیان به صورت بلاتکلیف در زندان های دولت آباد و دستگرد اصفهان در بازداشت به سر می برند.

یک منبع مطلع نزدیک به این خانواده گفت: “علیرغم پیگیری های خانواده آقای وثوقیان از مراجع قضایی، مسئولین مربوطه کماکان از دادن پاسخی شفاف در رابطه با دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه بر علیه وی خودداری می کنند. همچنین خانم یاوری علیرغم گذشت یک ماه از زمان دستگیری، کماکان در زندان دولت آباد اصفهان در بازداشت و بلاتکلیفی به سر می برد.

به گفته این منبع مطلع، این شهروندان از زمان بازداشت تاکنون از تماس تلفنی و ملاقات با خانواده خود محروم مانده اند.

در چهارم مهرماه سال جاری محمد مهدی وثوقیان به زندان دستگرد اصفهان منتقل شد. وی در تاریخ بیست و نهم شهریورماه، توسط نیروهای امنیتی در شهرستان گلپایگان بازداشت و به بازداشتگاه اطلاعات سپاه اصفهان منتقل شده بود.

محمدمهدی وثوقیان، فرزند معصومه یاوری بیست و یک ساله، دانشجوی هوشبری دانشکده پزشکی دانشگاه اصفهان و ساکن شهرستان گلپایگان است.

معصومه یاوری، زندانی سیاسی سابق در زندان دولت آباد اصفهان در بازداشت و بلاتکلیفی به سر می برد.
در تاریخ  ۱۳ شهریور ماه ۱۴۰۲، در پی یورش ماموران وزارت اطلاعات به منزل وی در شهرستان گلپایگان، بازداشت شد و از آن زمان تا به امروز اطلاعی از وضعیت وی حاصل نشده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل