برگزاری دوشنبه های اعتراضی مقابل مقابل دفتر لاستیک دنا و فراخوان به شرکت در تجمعات اعتراضی روزهای شنبه و دوشنبه +عکس و ویدیو

تجمع اعتراضی و جنبش دادخواهی روزهای دوشنبه، روز دوشنبه ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۴ از ساعت ۱۰ صبح در مقابل دفتر لاستیک دنا واقع در میدان ونک، نبش خیابان گاندی برگزار شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، تجمع اعتراضی و جنبش دادخواهی روزهای دوشنبه در مقابل دفتر لاستیک دنا واقع در میدان ونک نبش خیابان گاندی جهت آزادی زندانیان سیاسی، مدنی و عقیدتی و همچنین و درخواست محاکمه عاملین ۳۷ سال جنایت روی داده از سوی حکومت اسلامی با حضور اعضای خانواده‌های جان‌باختگان اعتراضات مردمی ۱۳۸۸، اعضای خانواده‌های زندانیان سیاسی و مدنی ، حامیان و شاگردان «محمد علی طاهری» زندان عقیدتی و تنی چند از کنشگران سیاسی برگزار شد.
تجمعات اعتراضی پیش رو، روز شنبه ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۴ از ساعت ۱۰ صبح در مقابل زندان اوین و همچنین روز دوشنبه ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۴ از ساعت ۱۰ در مقابل دفتر لاستیک دنا واقع در میدان ونک، نبش خیابان گاندی مطابق هفته های گذشته برگزار خواهد شد.
«کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی» ضمن اعلام حمایت از این جنبش دادخواهی، از عموم مردم می‌خواهد با شرکت در این گردهمای های اعتراضی و پیوستن به این تجمعات با در دست داشتن عکسهایی از زندانیان سیاسی، عقیدتی و مدنی صدای این زندانیان محبوس در زندان و خانواده‌های جان‌باختگان علیه جنایات جمهوری اسلامی باشند.
با شرکت خود در این تجمعات اعتراضی صدای حق طلبی و دادخواهی باشید.
فریادها و شعارهای اعتراضی شما هدیه ای بزرگ به زندانیان محبوس در زندان خواهد بود.
در جریان تجمع‌های اعتراضی که شنبه ها و دوشنبه‌های هر هفته برگزار می‌شود، چهره‌هایی همچون «دکتر محمد ملکی»، «گوهر عشقی» مادرجان‌باخته «ستار بهشتی»، «اکرم نقابی» مادر بازداشتی مفقود شده «سعید زینالی»، «سیمین عیوض زاده» مادر «امید علی شناس»، «معصومه نعمتی» مادر «آتنا دائمی»، خانواده جانباخته «مصطفی کریم بیگی»، «هوشنگ نعمتی»،«رضا نعمتی»، «رضا ملک»، «اسماعیل احمدی راغب» و تنی چند از کنشگران سیاسی و مدنی، اعضای خانواده‌های جان باختگان و همچنین تنی چند ازخانواده های قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان ۱۳۶۷ حضور دارند.
همچنین طی چند هفته اخیر هوادارن محمد علی طاهری زندانی عقیدتی با پیوستن به این تجمعات اعتراضی و با در دست داشتن عکسهایی از این زندانی و شعار جهت آزادی وی و دیگر زندانیان سیاسی، مدنی و عقیدتی اعتراض خود را بیان کرده اند.
بنا به اخبار ذکر شده ازحاضرین دراین تجمعات اعتراضی طی چند هفته گذشته حضور معترضین در این تجمعات اعتراضی تشدید یافته و صدای اعتراض و فریاد معترضین بیش تر شده است.
عکسهایی از تجمع اعتراضی روز دوشنبه ۱۸آبان ماه ۱۳۹۴ به همراه ویدیو در پی می آید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل