جلسه دادگاه محمد نجفی وکیل دادگستری به زمانی دیگر موکل شد

 جلسه دادگاه و رسیدگی به اتهامات «محمد نجفی» وکیل دادگستری در دادگاه انتظامی کانون وکلای اراک طی تماس تلفنی در ۱۹ بهمن ماه به زمانی نامعلوم موکول شده است.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی ومدنی، دادستان انتظامی کانون وکلای استان مرکزی اراک، پیش تر این وکیل دادگستری را با مجموعه‌ای از اتهامات سیاسی در پی شکایت یک شهروند مجهول الهویه مورد پیگرد قرار داده بوده است.
“شرکت در تحصن های «نسرین ستوده» مقابل کانون وکلای دادگستری و انتشار مطالب انتقادی درصفحه فیسبوک بخشی از اتهامات انتسابی عنوان شده در پرونده مطرح شده‌ است.
 یک منبع آگاه طی گفتگویی با «کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی» در خصوص موکول شدن جلسه دادگاه این وکیل دادگستری به زمانی دیگر گفته ” جلسه ی دادگاه انتظامی این وکیل دادگستری که قرار بود روز، بیستم بهمن ماه سال جاری برگزار گردد، روز ۱۹ بهمن ماه طی تماس تلفنی از سوی کانون وکلای اراک کنسل و به وقت نا معلومی موکول شده است.همچنین نامبرده پیش تر طی احضاریه ای در روز چهارشنبه ۱۴ بهمن ماه از سوی شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شازند به اتهام «تشویش اذهان عمومی» احضار و می بایست طی پنج روز از دریافت احضاریه، در این شعبه بازپرسی حاضر می شد. وی با حضور خود در این شعبه در خصوص اتهام انتسابی “تشویش اذهان عمومی”  طی آخرین دفاع از نامبرده اخذ شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید