پنج‌شنبه ۱۴ اسفند را به مناسبت شهادت شش نفر از مبلغین اهل سنت عزای عمومی اعلام می‌کنیم

اطلاعیه و تسلیت زندانیان اهل سنت محبوس در زندان رجایی شهر کرج به مردم کردستان

ما زندانیان اهل سنت رجایی شهر، شهادت شش نفر از داعیان و مبلغین اهل سنت را که به وسیله‌ی رژیم ایران، امروز چهارشنبه ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۳، اعدام شدند را به خانواده‌ها‌یشان، علما، آزادگان و مسلمانان، مخصوصا ملت غیور مسلمان کُرد تسلیت و تبریک عرض نموده و به همین جهت فردا را عزای عمومی اعلام کرده و از تمام اقشار مردم کردستان اعم از علما، روحانیون، فرهنگیان و بازاریان درخواست داریم که فردا پنج‌شنبه مورخ ۱۴ اسفندماه ۱۳۹۳، عزای عمومی اعلام کنند و به نشانه‌ی اعتراض به این جنایت بزرگ در حق مردم مظلوم و مسلمان کُرد، دست به دعا بلند کرده و برای تسلیت و تسلی خاطر خانواده‌ی شهدا، در مراسم تعزیه آنان شرکت نموده و آخرین تصویر خانواده‌ها از شهدایشان که با دست‌بند و پابند در قفس برای آخرین بار ملاقاتشان کردند و در ذهن دارند را با حضورمان در مراسم آنان به خاطره‌ای جاودان و مبارک تبدیل نماییم.
و به رژیم ایران نشان دهیم که هنوز مردم مظلوم کُرد غیرت و مردانگی خود را حفظ نموده و سر تعظیم در برابر ظالمان و حاکمان مستبد فرود نخواهند آورد و به جهانیان نشان دهیم که اهل سنت کُرد هنوز مقاوم و منسجم‌تر از همیشه در صحنه مبارزه حضور دارند. و همچنین بزرگان و رهبران احزاب و جریان‌های مختلف اسلامی را به مشارکت در این امر خیر و اعلام عزای عمومی و همدردی با خانواده‌های زجر دیده به صورت خصوصی دعوت می‌نماییم.
و خطاب به ارگان‌های نظامی رژیم در کردستان بیان می‌داریم که شما مدعی ایمان و دفاع از مظلوم هستید، اگر حقیقتا مومن و دوستدار هم‌زبان‌های داغ‌دیده‌ی مظلومتان هستید، در منع آنان از برگزاری مراسم تعزیه شهدایشان مشارک نکنید؛ چون در این حالت به حقیقت ادعایتان را با عملتان تکذیب کرده‌اید. ای مردم غیور و دلیر کردستان از هیاهو و ممانعت رژیم نهراسید و وظیفه‌ی شرعی و برادرانه‌ی خود را جامه‌ی عمل بپوشانید.

زندانیان عقیدتی اهل سنت کُرد رجایی شهر کرج
چهارشنبه ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۳ – ۴ مارس ۲۰۱۵

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل