در پی عدم حضور قاضی، دادگاه محمدکریمی برگزار نشد

دادگاه «محمد کریمی» فعال مدنی، عضو جبهه ملی ایران شاخه مرتبط با بازاریان و یکی از شرکت کنندگان در تجمع های دوشنبه های اعتراضی در مقابل دفتر لاستیک دنا، که پیش تر طی احضاریه ای از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی جهت رسیدگی به اتهام ” تبلیغ علیه نظام” ، ” اخلال در نظم” “توهین به رهبری” به دادگاه احضار و می بایست ساعت ۹ صبح امروز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه جهت رسیدگی به پرونده در این شعبه حاضر می شد، به علت عدم حضور قاضی به تعویق افتاد.
 
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی ومدنی، در پی عدام حضور قاضی «مقیسه» در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی، جلسه رسیدگی به اتهامات « محمد کریمی » به تعویق افتاد.
 
این فعال مدنی پیش تر در روز سه شنبه ۱۴ مهر ماه ۱۳۹۴ بدون کوچکترین توضیحی در کوچه منتهی به منزل خود از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و به بند عمومی زندان اوین منتقل و عصر روز چهارشنبه ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۴ با تودیع وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی از بند ۲۰۹ زندان اوین آزاد شد.
ماموران امنیتی پس از بازداشت ، کلید منزل این فعال مدنی را از او گرفته و بدون اطلاع قبلی به همسر او با در دست داشتن حکم وارد منزل شده و پس از تفتیش منزل تمامی وسایل شخصی پدری و او از قبیل صورت حساب های کاری و دست چک را ضبط و با خود برده بودند”
 
پرونده این فعال مدنی پیش تر جهت برسی و رسیدگی به شعبه ۶ بازپرسی دادسرای اوین ارسال شده بود.
 
 
 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید