احضار محمود معصومی به اداره اطلاعات سپاه

در پی تماس تلفنی در صبح روز جاری دوشنبه ۱۵ شهریورماه از«محمود معصومی» فعال مدنی خواسته شد تا جهت ارائه پاره ای توضیحات به ستاد خبری اداره اطلاعات سپاه واقع در خیابان نیایش جنب ساختمان بسیج مستضعفین مراجعه کند. این فعال مدنی در ۲۳ خرداد ماه سال جاری با تودیع وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی از زندان تهران بزرگ (فشافویه) آزاد شد.
 
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، پیش تر به دنبال فراخوان جمعی از هواداران «محمد علی طاهری» زندانی عقیدتی، در روز پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۵، نیروهای امنیتی با ممانعت از تجمع هواداران عرفان حلقه، در مقابل ساختمان لاستیک دنا واقع در میدان ونک، اقدام به بازداشت برخی از آنان کردند.
 
تجمع‌کنندگان به ادامه “بازداشت غیرقانونی “محمد علی طاهری” اعتراض داشتند. همزمان نیروهای امنیتی پلیس و نیروهای انتظامی، ضمن ممانعت از حضور آنها، اقدام به بازداشت ۱۴ نفر از معترضین (۴ زن و ۱٠ مرد) کردند.
 
«محمود معصومی» از جمله فعالین مدنی و دانشجو بود که در کنار «هواداران محمدعلی طاهری » با مطالبه آزادی این زندانی عقیدتی با برخورد نیروهای امنیتی مواجه و در نهایت بازداشت شد.
 
برخی از بازداشت‌شدگان در روز شنبه ۲۵ اردیهشت ماه در دادگاه تبرئه و آزاد شدند.
 
«محمود معصومی» در همان روز در جلسه اول بازپرسی در دادسرای شهید مقدس زندان اوین علی‌رغم صدور کفالت جهت آزادی به زندان فشافویه منتقل شد.
 
او در نهایت در ۲۸ اردیبهشت‌ماه ازاین زندان جهت بررسی پرونده و جلسه دوم بازپرسی به دادسرای شهید مقدس اوین منتقل شد.
 
این دانشجوی زندانی پس صدور قرار بازداشت دوماهه به بند ۲-الف سپاه پاسداران در این زندان منتقل شد.
 
«محمود معصومی» مجددا به دلیل نامشخصی در روز یکشنبه ۱۶ خرداد ماه به زندان تهران بزرگ (فشافویه)منقل شد.
 
 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید