فشار و ایجاد محدودیتهای بیشتر بر زندانیان زندان رجایی شهر کرج

 
نصب جدید دستگاه های پارازیت امواج موبایل و خط شکن در زندان رجایی شهر، فشار و ایجاد محدودیتهای بیشتر علیه زندانیان این زندان افزایش یافته است.
 
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، بعد از اعدام زندانیان عقیدتی اهل سنت و اعتصاب غذا و اعتراضات زندانیان، ریاست زندان رجایی شهر مجددا اقدام به نصب دستگاه های پارازیت امواج موبایل کرده و فشار و محدودیتهای بیشتری را علیه زندانیان این زندان را افزایش داده است.
 
 طبق سندی که در اختیار “کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی” قرار گرفته، پیرو دستوری که به امضای مدیر زندان رسیده، به کیله زندانیان ابلاغ شده که در رابطه با موضوعات مجوز خرید یخچال، کولر ، تلوزیون و سایر لوازم برقی از فروشگاه زندان و یا بیرون از زندان درخواست و یا اصرار ننمایند.
در بخشی دیگری از این دستور آمده که زندانیان از ملاقات با بستگان درجه ۲ محروم خواهند بود، همچنین اخذ مواد غذایی و خوارکی از قبیل، عسل، مربا، گوشت و گوشت مرغ و .. اکیدا ممنوع است و هیچ وجهه امکان ندارد.
 
از طرفی دیگر در این دستور مدیر زندان آمده که ملاقات همزمان و دسته جمعی اعضای فامیل در یک روز ممکن نیست.
 
در پایان این دستور نیز آمده که فعلا با ورود هر گونه کتاب نیز موافقت نمی گردد.
 
هواخوری نیز به جای ساعت ۶ عصر ساعت ۵ عصر بسته می‌شود.
 
در برابر اعمال این فشارها، زندانیان زندان جایی شهر نیز طوماری را امضا کرده و به مسئولان زندان دادەاند. آنها در این طومار به گرانی٫هزینه بالا و محدودیت تلفنهای دیجیتالی و تمامی فشارها؛ اعتراض کرده بودند.
 
 
 

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل