تبعید بهنام موسیوند به زندان رجایی شهر

 
«بهنام موسیوند» زندانی سیاسی که پیش تر در روز پنج شنبه ۱۵ مهر ماه از بند ۸ زندان اوین  به زندان رجایی‌شهر کرج تبعید شده بود، روزشنبه ۱۷ مهر از قرنطینه این زندان به بند ۴ سالن ۱۲ منتقل شد.
 
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، «بهنام موسیوند» هم پرونده ای «آرش صادقی»، «گلرخ ایرائی» و «نوید کامران» پیش تردر دادگاه بدوی به تحمل ۱۸ماه حبس محکوم شد و حکم صادره برای او در دادگاه تجدید نظر ۱۲ ماه اعلام شد.
 
«بهنام موسیوند» با احتساب حکم ۲ سال حبس تعزیزی پیشین خود که از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی «مقیسه» به او ابلاغ شد و در دادگاه تجدید نظر به حالت تعلیق در آمده بود در مجموع به ۳ سال حبس محکوم شد .
 
«بهنام موسیوند» در نهایت صبح روز دوشنبه ۲۴ خرداد ماه جهت سپری کردن ۱۲ ماه محکومیت و همچنین ۲ سال حبس تعزیزی پیشین ، خود را به زندان اوین معرفی کرد و پس از انتقال به قرنطینه بند ۴، عصر چهارشنبه ۲۶ خرداد ماه به سالن ۱۰ بند ۸ زندان اوین منتقل شد.
 
این فعال سیاسی آخرین بار در۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۳ به همراه « آرش صادقى»، «گلرخ ابراهیمی ایرایی»، «نوید کامران» از سوی «قرارگاه ثارالله اطلاعات سپاه» در محل کار «آرش و نوید» بازداشت شده بود.
 
«بهنام موسیوند»  در ۱۶ شهریورماه سال جاری در اعتراض به عدم رعایت اصل تفکیک جرایم در بند هشت زندان اوین دست به اعتصاب غذا زده بود، و در پی درخواست بیش از دویست فعال سیاسی و مدنی جهت پایان دادن به اعتصاب غذا و دارو و همچنین وعده مسوولین جهت رسیدگی، به اعتصاب خود پایان داد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید