اعدام ۵ زندانی در ندامتگاه مرکزی کرج

پنج زندانی که با اتهامات مربوط به مواد مخدر به اعدام محکوم شده بودند در زندان ندامتگاه مرکزی کرج اعدام شدند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی به نقل از سازمان حقوق بشر ایران، ساعاتی پیش ۵ زندانی با اتهامات مربوط به مواد مخدر در زندان ندامتگاه مرکزی کرج اعدام شدند.

هویت سه تن از این زندانیان که در اختیار سازمان حقوق بشر ایران قرار گرفته عبارت است از: سعید پورحسن، مهرشاد کلهری، میلاد بیگدلو که همگی از سالن ۴ زندان مزبور به سلول انفرادی منتقل شده بودند.

برادر سعید پورحسن به سازمان حقوق بشر ایران گفت: «اگر تا ساعت ۲ بعد از ظهر به ما وقت می‌دادند حکم سعید می‌شکست. کسانی که روی وی اعتراف کرده بودند نامه نوشتند و گفتند که اعترافشان دروغ و از روی دشمنی بوده است و فکر می‌کردند اگر متهمان پرونده بیشتر شوند حکمشان سبک‌تر خواهد بود. ما نامه را به مسئولین دادیم و خواهش کردیم چند ساعت حکم را متوقف کنند ولی نامه را پرت کردند و حتی نزدیک بود ما را با ماشین زیر کنند.»

وی روز گذشته در تشریح چگونگی بازداشت “سعید پورحسن” دشمنی مهرشاد کلهر و میلاد بیگدلو را سبب بازداشت برادرش دانسته و گفت بود: «از برادر من هیچ ماده مخدری کشف نشده و تنها با اعتراف دو متهم دیگر پرونده بازداشت شده است و خودش نیز در طی بازجویی‌ها هیچ‌گونه اعترافی نداشته است. برادر من از دو متهم دیگر پرونده طلبکار بود و برای اخذ طلب چندبار به درب منزلشان رفته بود.»

گفتنی است، این احتمال وجود دارد که حکم این زندانیان در زندان قزل‌حصار کرج که زندانی در جنب زندان ندامتگاه مرکزی کرج است اجرا شده باشد.

اعدام‌های فوق تا لحظه تنظیم این خبر از سوی رسانه‌های رسمی اعلان نشده است.

تصویر زیر مربوط به سعید پورحسن است:

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید