آزادی موقت چهار فعال کُرد با تودیع وثیقه

در طی روزهای اخیر، چهار شهروند، اهل شهرهای دهگلان، سقز، مریوان و ارومیه که پیشتر از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده بودند، با قید وثیقه و بطور موقت آزاد شدند.
 
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، پویا حسین پناهی اهل دهگلان، سوران رشیدی اهل مریوان، رزگارامینی اهل ارومیه و آسورمضانزاده اهل سقز که پیشتر از سوی نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت شده بودند، با قید وثیقه آزاد شدند.
 
poya-hossein-panahi-hrkurd
پویا حسین پناهی

«پویا حسین پناهی » فعال مدنی اهل دهگلان ، که دوشنبه ۸ شهریور ماه از سوی نیروهای امنیتی در تهران بازداشت و به زندان کهریزک که بعد از دو هفته به زندان اوین تهران منتقل شده بود، وی پس از گذشت دو ماه زندان اوین ، روز گذشته با قید وثیقه ۱۰۰ میلیون تومانی و بطور موقت آزاد شده است.

 
soran-rahsidi-kampain-info
سوران رشیدی

“سوران رشیدی” هم که اواخر ماه گذشته از سوی ماموران لباس شخصی وزارت اطلاعات بازداشت و به بازداشتگاه اداره اطلاعات مریوان منتقل شده بود، چند روز پیش با قید وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی و بطور موقت آزاد شد.

 
از طرفی دیگر “رزگارامینی” ساکن ارومیه که پیشتربه اتهام همکاری با یکی ازاحزاب کردی درمهرماه سال جاری، در اشنویه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود، با تودیع وثیقه آزاد گردید، نامبره تا اطلاع ثانوی ممنوع الخروج میباشد.
 
aso-ramazanzade-hrkurd
آسو رمضانزاده

همچنین فعال مدنی “آسورمضانزاده” فرزند عمر، که درشهریورماه سالجاری ازسوی نیروهای اداره اطلاعات شهر سقزبازداشت شده بود، وی نیز با قراروثیقه ۲۵۰ میلیون تومانی آزادشده است.

 
 
 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید