‎تداوم مخالفت وزارت اطلاعات با آزادی محمد نظری

علی‌رغم نامە محمد نظری برای آزادی مشروط فشارهای ادارە اطلاعات مانع از آزادی این زندانی قدیمی شدەاست.

‎به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی ، مخالفت با درخواست چندباره‌ی آقای نظری از سوی دادستانی کرج صورت گرفته و بنابه گزارش وب سایت هنگاو؛ وزارت اطلاعات در ارومیه مانع اصلی در تحقق چنین درخواستی می‌باشد.

‎این زندانی سیاسی در نامه‌ کوتاهی و در پاسخ به جوابیه‌ی مراجع قضایی کرج نوشته: این جای تاسف دارد که قوه قضائیه‌ ایران تبدیل به مأمور بله‌قربان گویی ارگان دیگر شده است.

‎متن کامل نامە در پی‌ می‌آید؛

‎“گویا بعد از گذشت نزدیک به ۲۳ سال، هنوز عقده ها و کینه های وزارت اطلاعات تمام شدنی نیست که با ارسال نامه به مراجع قضایی مانع از آزادی و یا انتقال به زندان شهرستان می شود و این جای تاسف دارد که قوه قضاییه ایران تبدیل به مامور بله قربان دیگر شده که هیچ اختیاری از خود ندارد و این باعت خجالت و شرمساری مسئولین قضایی ایران است. با اینکه طبق قانون خود نوشته من باید آزاد می شدم، اما به خاطر دل خوشی دیگران، مانع از اجرای عدالت می شوند.

‎محمد نظری فرزند حمدالله
‎زندان رجایی شهر”

‎محمد نظری، زندانی سیاسی کُرد اهل شاهین‌دژ که روز نهم خردادماه ١٣٧٣ از سوی مأموران امنیتی سپاه ابوذر شهر بوکان بازداشت گردیده بود، وی از آن زمان تاکتون در زندان بسر می برد و از حق هرگونه مرخصی قانونی محروم می‌باشد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید