بازگشت مجید مقدم از انفرادی به بند عمومی

مجید مقدم پس از تحمل پنج روز انفرادی به بند عمومی بازگشت.

به گزارش کمپبن دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی،مجید مقدم که ازروزدوشنبه ۱۷ فروردین ماه سال جاری در اعتراض به انتقالش به بند هشت زندان اوین ، رفتارتوهین آمیز مسوولان زندان ، نگهداری بین اراذل و اوباش ، وضعیت بد بهداشتی و مورد ضرب و شتم قرار گرفتن دراین بند  و همچنین دراعتراض به حکم ۶ سال زندان خود ،دست به اعتصاب غذا زده بود.

وی در پی اعتصاب غذا در روز چهارشنبه ۱۹ فروردین ماه سال جاری به سلول های انفرادی بند ۲۴۰ زندان اوین منتقل شده بود که امروز “سه شنبه ۲۵ فروردین ماه” پس از تحمل پنج روز انفرادی به بند عمومی بازگشت.

ازدحام بند هشت زندان اوین بیش از ظرفیت آن است و زندانیان در شرایط بسیار بدی قرار دارند. خبرهای به دست آمده حاکی از رفتارهای توهین آمیز متهمین مالی و کلاهبرداری بند هشت زندان اوین به تحریک مسئولین زندان و ایجاد درگیری با زندانیان سیاسی دارد. زندانیان سیاسی در این بند پیشتر به شکل های مختلف نسبت به وضعیت این بند اعتراضات خود را نشان داده اند.

مجید مقدم یکی از زندانیان سابق بازداشتگاه کهریزک در سال ۸۸ است که پیش‌تر در روز چهارشنبه شب ۱۲ آذرماه ۱۳۹۳ در منزل پدری‌اش توسط ماموران لباس شخصی بازداشت و به بند ۲ الف سپاه زندان اوین منتقل شد.

وی نزدیک به ۴ ماه را در سلول انفرادی سپری کرد و از سوی ماموران اطلاعاتی تحت بازجویی های شدید قرار داشت.

در اسفند ماه ۱۳۹۳ حکم ۶ سال زندان برای مجید مقدم از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی احمدزاده صادر شدو این حکم در دادگاه انقلاب با حضور وکیل وی به ایشان ابلاغ شد.

 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید