مهدی فراحی شاندیز به سلول انفرادی منتقل شد

مهدی فراحی شاندیز زندانی سیاسی، زندان گوهردشت کرج در تاریخ ۱۵ دی‌ماه سال جاری به سلول انفرادی این زندان منتقل شد و با وجود گذشت حدودا یک‌ماه از انتقال این فعال کماکان در انفرادی این زندان بسر می‌برد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی، مهدی فراحی شاندیز در تاریخ ۱۵ دی‌ماه به انفرادی منتقل شده و تا لحظه تنظیم این گزارش از وی اطلاعی حاصل نشده است.

مهدی فراحی شاندیز به دستور قاضی دادگاه کرج به نام شهروی به سلول انفرادی زندان گوهردشت کرج منتقل شده است، همچنین این قاضی دستور داده است تا از تماس تلفنی و ملاقات های این زندانی تا اطلاع ثانوی جلوگیری شود.

علت انتقال این فعال سیاسی به سلول شعار بر علیه سران مقامات جمهوری اسلامی عنوان شده است.

از زمان انتقال این زندانی به سلول انفرادی علی‌رغم پیگیری های مکرر نزدیکان این زندانی تاکنون هیچگونه نتیجه‌ای حاصل نشده است.

همچنین گزارش شده قاضی مقیسه نیز به نزدیکان این زندانی عنوان کرده «مهدی را از سلول انفرادی به بند عمومی منتقل نمی کنند.»

مهدی فراحی شاندیز تا کنون سه بار به اتهام توهین به رهبری در دادگاه های مختلف محاکمه شده و جمعا به نه سال حبس محکوم شد.

در آخرین مورد از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه، با ابلاغ حکمی به تاریخ صدور پنجم خرداد ماه ۱۳۹۴ به اتهام توهین به رهبری و اخلال در نظم عمومی به ۳ سال حبس محکوم شده است، این در حالی است که تشکیل جلسه دادرسی به اطلاع وی نرسیده بود و حکم نیز به زندانی یا وکیل ابلاغ نشده و مستقیما در برگه صورت وضعیت زندانی قید شده بود.

این زندانی در بهمن ماه سال ۱۳۹۳ نیز در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی، به اتهام توهین به رهبری به ۳ سال حبس محکوم شد و پیش‌تر نیز در اردیبهشت ماه ۱۳۹۰ به همین اتهام از سوی قاضی مقیسه به ۳ سال حبس محکوم شده بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید