اعزام محمدنجفی به دادسرای شازند

محمد نجفى، وکیل زندانی، صبح دیروز برای تفهیم اتهام به دادسرای شازند انتقال یافت.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی ومدنی، محمد نجفی، زندانی سیاسی و وکیل پایه یک دادگستری صبح روز گذشته چهارشنبه ۱۸ بهمن، برای تفهیم اتهام به دادسرای شهر شازند منتقل شد.

گفتنی است، محمد نجفی وکیل دادگستری در شازند که پی‌گیر پرونده وحید حیدری از کشته‌شدگان در بازداشتگاه کلانتری ۱۲ اراک بود، بعد از ظهر ۲۵ دی ماه سال جاری ازسوی ماموران امنیتی در مقابل منزلش بازداشت و به زندان اراک منتقل شد.

محمد نجفی به دلیل فعالیت‌های خود سابقه چندین احضار و بازداشت را دارد. آخرین مورد دادگاه او در تاریخ ۱۷ آبان ماه بود که با اتهام تبلیغ علیه نظام مواجه شد.

لازم به توضیح است که به همراه محمدنجفی وکیل زندانی، چند تن دیگر از فعالان مدنی در شهر اراک بازداشت شدند.

این وکیل زندانی پس از بازپرسی به بند قرنطینه زندان اراک بازگرداننده شده است.در مورد تفهیم اتهام این وکیل زندانی از سوی دادسرای شازند تا لحظه تنظیم این خبر اطلاعی در دست نیست.

یک منبع آگاه در رابطه با دیگر بازداشت شدگان شهر شازند به کمپین گفت: بهزاد علی بخشی و علی باقری نیز در روز ۲۵ دی ماه از سوی ماموران امنیتی در شهر شازند بازداشت و به زندان اراک منتقل شدند.

این منبع آگاه در ادامه افزود: بهزادعلی بخشی همچنان در بند ٨ زندان اراک و علی باقری در بند قرنطینه همین زندان بسر می برند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید