عثمان اسماعیلی فعال کارگری جهت اجرای حکم خود را به زندان سقز معرفی کرد

عثمان اسماعیلی، فعال کارگری برای تحمل دو ماه حبس تعزیری راهی زندان مرکزی سقز شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی،⁩صبح امروز نهم اسفند ۱۳۹۶، عثمان اسماعیلی، فعال کارگری که به اتهام “تبلیغ به نفع گروه های مخالف نظام” به دو ماه حبس تعزیری محکوم شده بود، برای اجرای حکم خود را به مسئولان اجرای احکام زندان مرکزی سقز معرفی کرد.

این فعال کارگری،پیش‌تر جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ جهت اجرای حکم از کرمان به سقز عزیمت کرد و صبح امروز ۹ اسفند خود را به زندان مرکزی سقز معرفی کرد.

گفتنی است، در تاریخ ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری شعبه اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سقز، با ارسال ابلاغیه ای از رابعه رحمانی، وثیقه گذار عثمان اسماعیلی، خواسته بود، ظرف مدت ۳۰ روز عثمان اسماعیلی را به اجرای احکام معرفی کند.

 

عثمان اسماعیلی فعال کارگری، سال گذشته در تاریخ هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴، در شهر سقز از سوی  نیروهای امنیتی  بازداشت شد و بعد از ۱۲ روز بازداشت در سلول انفرادی با سپردن وثیقه ۷۲ میلیون تومانی از زندان آزاد شد.

این فعال کارگری ۳۰ آبان‌ماه ۱۳۹۴، به اتهام “شرکت در مراسم روز جهانی کارگر” در شعبه اول دادگاه انقلاب شهرستان سقز محاکمه و به تحمل یک سال حبس تعزیری محکوم شد. این حکم پس از بررسی در دادگاه تجدید استان به تحمل دو ماه حبس در زندان سقز کاهش یافت.

برای عضویت در تلگرام کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی اینجا کلیک کنید.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید