“مرگ بر اصل ولایت فقیه”

سر دادن شعار علیه مسوولان حکومتی توسط یک زندانی سیاسی در زمان هواخوری

«مصطفی اسکندری» زندانی سیاسی محبوس در رجایی شهر کرج، در اعتراض به روند دادرسی و وضعیت پرونده خود در زمان هواخوری با سردادن شعار دست به اعتراض زد.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، این زندانی سیاسی به دلیل “اشکال‌تراشی‌های مکرر نهادهای امنیتی و قضایی به بهانه‌های واهی در امر مطالعه پرونده توسط وکلایش” و “اخلال در روند دادرسی و رسیدگی به پرونده” ساعت ۲ بعدازظهر امروز چهارشنبه ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴، به دفعات مکرر و با فریاد شعار “مرگ بر اصل ولایت فقیه”، در محل هواخوری بند ۴ سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج موسوم به سالن سیاسی، دست به اعتراض زد.
گفته شده این زندانی سیاسی تاکنون چندین وکیل را برای رسیدگی به پرونده و سرعت گرفتن پروسه حقوقی معرفی نموده است، ولی به دلیل “کارشکنی” و “سنگ‌اندازی‌های دستگاه‌های امنیتی و قضایی”، همچنان روند پرونده‌اش پیشرفتی نداشته است.
یک منبع مطلع از وضعیت این زندانی سیاسی که نخواست نامش فاش شود به «کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی» گفت: “این اعتراض به دلیل مراجعه‌های مکرر «وحید مشکانی» و «فقیهی» وکلای این زندانی سیاسی به شعبه ۳۶ تجدیدنظر دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی «زرگر» صورت گرفته است.”
«مصطفی اسکندری» دانشجوی رشته پزشکی و از بازداشت‌شدگان مراسم چهلم «ندا آقا سلطان»، یکی از معترضان جان‌باخته در حوادث روزهای پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸، در بهشت زهرا است.
این زندانی سیاسی به همراه «کبری زاغه دوست» همسرش در ۸ مردادماه ۱۳۸۸، بازداشت و با مجموعه اتهامات امنیتی و اتهام‌هایی همچون “تشویش اذهان عمومی” و “گفتگو با رسانه‌های بیگانه”، از سوی دادگاه انقلاب به تحمل ۳۱ سال زندان محکوم شد.
از مرخصی و درمان پزشکی این زندانی سیاسی از زمان بازداشت تاکنون ممانعت شده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید