بیانیه زندانیان بند سیاسى زندان رجایى شهر: “ما همه رسول بداقی هستیم”

بیانیه‌ای از سوی زندانیان بند سیاسى زندان رجایى شهر در خصوص انتقال ناگهانی «رسول بداقی» معلم زندانی به مکانی نامعلوم  در اختیار «کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی» قرار گرفته که در پی می‌آید.

«رسول بداقی» معلم زندانی است که همچون سایر زندانیان سیاسی، به صورت غیر قانونی و ناعادلانه به ۶ سال زندان محکوم و اینک باید آزاد شود، این معلم زندانی، طی ۶ سال گذشته در بازداشتگاهها و زندان های رژیم جمهوری اسلامی، همه نوع زجر و شکنجه را تحمل اما سازش نکرد.

از آنجا که سیستم قضایی-امنیتی این حکومت ستم گر، بویی از انصاف نبرده، به خیال اینکه بتواند با شکستن این معلم زحمتکش، خللی در جنبش معلمان به وجود بیاورد، او را به جایی نامعلوم انتقال و زیر شکنجه مضاعف قرار داده است.

از دیدگاه این سیستم ستمگرانه، زندانی همچون اسیری است که هر رفتاری به او جایز است!

مدعیان دروغین انصاف و عدالت، با شهروندان عادی به ویژه زندانیان سیاسی، هر گونه خواسته اند رفتار ظالمانه کرده اند، در حالی که با زندانیان نورچشمی و خودی که به دلیل اختلاس،رشوه و فسادهای کلان، ناگزیر شده اند برای مدت موقت دادگاهی برایشان تشکیل داده و مثلا به حبس محکومشان کنند، تا سر و صدا ها بخوابد، برخورد به شدت تبعیض آمیزی کرده اند، مگر مرتضی رفیق دوست در اختلاس ۱۲۳ میلیاردی به ۱۵سال حبس محکوم نشد، اما به توصیه شخص خامنه ای، حبس خود را بیرون از زندان گذراند؟!

مگر مرتضی رفیق دوست یک شب بازداشت نشد که با اعمال نفوذ همین مراکز قدرت، به سرعت آزاد شد!

اما جرم رسول بداقی ها از دیدگاه این حکومت نیرنگ و فریب، این است که با تبعیض، بی عدالتی، ستم و فساد و اختلاس مبارزه کرده و سازش نمی کنند.

جرم زندانیان سیاسی این است که همچون سردار مقدم ها،سردار رادان ها، سردار رویانیان ها، دادستان مرتضوی ها، قاضی حداد دهنوی ها، رحیمی ها، آقا زاده ها، حاجی رفیق دوست هاو امثال او نیستند، آنها نیز باید دزدی و اختلاس می کردند تا مورد تشویق قرار بگیرند!

آری زندانی سیاسی و معلم زندانی از حقوق کارگران، معلمان، پرستاران، بازنشستگان،خبرنگاران، دانشجویان و آحاد مردم دفاع می کنند، اینک که تشکل های کارگری، تشکل های معلمین و سایر طبقات اجتماعی تصمیم گرفته اند با اتحاد و همکاری و همدلی با سایر نیروهای اجتماعی و سیاسی جنبش اعتراضی و دموکراتیک خود را گسترش بدهند، دستگاه امنیتی دست به کار شده است تا با فشار بر فعالین کارگری و معلم ها، در روند مبارزه خلل ایجاد کند، برای اینکه فهمیده است رهبری این جنبش بزرگ اجتماعی نه در دست افراد و تشکل های خودی است که هر گاه بخواهد، آن را منحرف و یا متوقف کند، بلکه در دست تشکل هایی از درون طبقات اجتماعی است که تا رسیدن به حقوق اساسی خود دست از اعتراض و مبارزه برنخواهند داشت.

روز جهانی کارگر و معلم، رژیم به خوبی خواهد فهمید، که با شکنجه و زندانی کردن کارگران، معلمان، دانشجویان و سایر فعالین سیاسی، قادر به متوقف کردن جنبش نخواهد بود، نتیجه کار خود در ظلم و ستم مضاعف علیه رسول بداقی را به زودی و از طرف، معلمین، کارگران، دانشجویان و دانش آموزان خواهد دید.

پیام همه زندانیان سیاسی ایران و به ویژه همبندیان بداقی، شرکت یک پارچه مردم در روز جهانی کارگر و معلم است.

زندانیان سیاسی ایران

چهارشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴

۱-فرید آزموده ۲-امیر امیرقلی ۳-سهیل بابادی ۴-محمد جراحی ۵-ایرج حاتمی ۶-خالد حردانی ۷-لطیف حسنی ۸-افشین حیرتیان ۹-شاهین ذوقی تبار ۱۰-شاهرخ زمانی ۱۱-مهدی شاندیز ۱۲-سعید شیرزاد۱۳-حشمت الله طبرزدی ۱۴-علیرضا فراهانی۱۵-جواد فولادوند ۱۶-صالح کهندل ۱۷-سعید ماسوری ۱۸-علی مشهدی کاظم ۱۹-علی معزی ۲۰-پیروز منصوری ۲۱-اسدالله هادی ۲۲-میثاق یزدان نژاد

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل