هجوم مامورین امنیتی به منزل نرگس محمدی و بازداشت وی(گزارش تکمیلی)+عکس

ساعت ۸:۳۰ صبح امروز سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ مامورین امنیتی و لباس شخصی به منزل «نرگس محمدی» روزنامه‌نگار و سخن‌گوی کانون مدافعان حقوق بشر هجوم آورده‌ و وی را بازداشت و به بند نسوان زندان اوین منتقل کرده اند.

به گزارش کمپین دفاع از زندان سیاسی و مدنی، صبح امروزسه شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ تعداد زیادی از مامورین امنیتی و لباس شخصی به منزل این زندانی سیاسی سابق هجوم آورده و اعلام نمودند که حکم جلب وی را در اختیار دارند و در صورت باز نکردن درب منزل، مبادرت به شکستن درب و هجوم از دیوارهای منزل برای بازداشت وی می‌کنند.
«نرگس محمدی»پس باز کردن درب منزل بازداشت و به بند نسوان زندان اوین منتقل شد.
ماموران به«نرگس محمدی» گفته بودند” به علت حضور «گوهر عشقی» درداخل منزل به شما دستبند زده نخواهد شد.”

اما پس از انتقال وی به ماشین به ایشان دستبند زده و به زندان اوین منتقل گردیده است.
روز گذشته دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴«نرگس محمدی» پس از رجوع به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی برای مطالعه پرونده درخواست استمهال نمود که این درخواست از سوی ابوالقاسم صلواتی بلامانع واقع شده است.
اما تنها یک‌ روز پس از حضور این سخنگوی کانون مدافعان حقوق بشر در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب، مامورین امنیتی و لباس شخصی و در دست داشتن حکم جلب وی به منزل این روزنامه نگار هجوم و ایشان را بازداشت و به بند نسوان زندان اوین منتقل کرده اند.
گوهرعشقی مادر ستار بهشتی که شب گذشته را در منزل این زندانی سیاسی سابق سپری کرده بوده است در پی این حمله دچار حمله عصبی و استرس شدید شده است.

« دکتر محمد ملکی»، «محمد نوری زاد»، «گوهر عشقی مادر ستار بهشتی»، «اکرم نقابی مادر سعید زینالی»،«پدر مصطفی کریم بیگی از جانباختگان عاشورای »۱۳۸۸، «برادر حکیمه شکری زندانی سیاسی»، «پوریا ابراهیمی»، «پریسا آزادی»،« نسرین ستوده» و تعدادی دیگر ازدوستان «نرگس محمدی» در مقابل زندان اوین تجمع کرده و خواستار آزادی این سخنگوی کانون مدافعان حقوق بشر شده اند.
آنها اعلام نموده اند در صورت آزاد نشدن نرگس محمدی از زندان از روز شنبه در مقابل زندان اوین تحصن خواهند کرد.

ظهر امروز  بازپرس شعبه دو دادسرای زندان اوین به برادر نرکس محمدی گفته است که”  این حبس مربوط به ادامه حبس وی در زندان زنجان  است”
پیش‌تر اعضای کارزار لغو اعدام(لگام) اعلام کرده بودند که در صورت صدور هرگونه رای از سوی دادگاه برای«نرگس محمدی»، آنان نیز در اتهام شریک هستند..
« دکتر محمد ملکی» و «محمد نوری زاد»پس از رجوع به دادسرای زندان اوین و اعتراض به بازداشت«نرگس محمدی» و اعلام بازداشت تمامی اعضای کارزار لغو اعدام (لگام) درحمایت از نرگس محمدی برای مدتی کوتاه بازداشت بوده اند.

عکسهای  از «گوهر عشقی مادر ستار بهشتی» پس از بازداشت «نرگس محمدی» در مقابل درب منزل وی

 

۱۱۲۳۳۹۹۳_۳۸۲۰۳۹۷۶۵۳۳۳۱۹۱_۲۴۷۴۷۸۲۰۹۹۵۷۷۶۸۷۲۹۵_n

۱۱۱۹۶۲۸۰_۱۶۰۹۶۹۲۶۲۵۹۶۳۸۷۷_۵۳۲۶۱۰۷۹۷۴۵۰۲۲۶۴۷۶۵_n

۱۱۲۰۰۸۲۰_۱۰۵۰۴۶۴۳۷۱۶۵۰۳۹۶_۵۱۸۷۳۱۴۷۹۴۰۴۷۷۵۷۲۱۴_n

۱۱۱۳۹۹۸۶_۱۶۰۹۶۹۲۶۸۲۶۳۰۵۳۸_۱۴۱۸۲۶۱۷۰۸۸۵۵۴۸۴۴۸۶_n

s

۱۱۱۵۰۶۲۸_۱۰۵۰۴۶۴۵۱۴۹۸۳۷۱۵_۸۵۵۰۷۰۴۶۴۸۲۶۵۷۹۸۷۶۱_n

۱۱۱۸۱۲۰۲_۳۸۲۰۳۹۷۴۵۳۳۳۱۹۳_۵۶۰۶۶۰۶۳۸۲۵۴۳۱۲۶۵۹۷_n

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید