اعتصاب غذای زندانیان رجایی شهر در اعتراض به انتشار امواج پارازیت در زندان

جمعی از زندانیان محبوس در سالن ۱۲ زندان رجایی شهر، در اعتراض به انتشار امواج پارازیت در زندان و همچنین در اعتراض به آنچه “شکنجه سفید” نام نهاده‌اند دست به اعتصاب غذا زدند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، زندانیان سالن ۱۲ رجایی شهر کرج، امروز دوشنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴، به دلیل رسیدگی نکردن مسوولان به “وضعیت نابسمان این زندان”، “فعال کردن مجدد دستگاه‌های موج‌شکن (پارازیت)”، ” عدم تغذیه مناسب”، “نبود امکانات بهداشتی و درمانی” و همچنین “عدم رسیدگی به بیماران اورژانسی” دست به اعتصاب غذا زدند.

گفته شده به دنبال انتشار مجدد امواج پارازیت در این زندان، و طی نامه‌نگاری و اعتراض زندانیان تاکنون هیچ اقدامی از سوی مسوولین زندان صورت نگرفته است.

یک منبع مطلع از وضعیت این زندان به کمپین گفته: “زندانیان محبوس در سالن ۱۲ زندان رجایی شهر به ویژه زندانیانی که از لحاظ جسمانی در وضعیت ناگواری قرار دارند، تحت تاثیر این امواج مخرب، دچار مشکلات عدیده‌ای شده و پیش‌تر نیز در ۱۸ اردیبهشت‌ماه، طی این اقدام غیر انسانی «سعید رضوی فقیه» با وخامت اوضاع جسمانی‌اش به بیمارستان منتقل شد.”

این منبع همچنین افزود: “پیش‌تر نیز در تاریخ ۱۹ اردیبهشت زندانیان رجایی شهر با شعار «مرگ بر دیکتاتور»، «زنده باد آزادی»، بار دیگر به وضعیت نابسامان این زندان اعتراض کردند.”

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید