علی سلان‌پور مجددا بدون طی دوره درمانی از بیمارستان به زندان بازگردانده شد

علی سلان‌پور از زندانیان سیاسی محبوس در زندان رجایی شهر کرج پس از اعزام مجدد وی به بیمارستان، بدون طی دوره و تکمیل روند درمانی به زندان برگردانده شد.

بنابه گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، علی سلان‌پور، زندانی سیاسی زندان رجایی شهر کرج که برای چندمین بار به دلیل وخامت وضعیت جسمی به بیمارستان شهدای تجریش در تهران اعزام شده بود مجددا بدون طی دوره فرآیند درمانی عصر دیروز ٢٨ اردیبهشت ماه به سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج برگردانده شد.

این زندانی سیاسی بر اثر شکنجه مهره های کمر او آسیب شدید دیده اند و سال گذشته مورد عمل جراحی قرار گرفته بود. که هر بار پس از اعزام به بیمارستان بدونه طی دوره فرآیند درمانی مجددا به زندان باز گرداننده می شود.

گفتنى است، سالن ١٢ در حال حاضر بعلت راه اندازی دستگاههای پارازیت یکی از مرگ بارترین محل برای زندانیان شده است، زندانیان پس از مکاتبات با مسئولین زندان همچنان تحت شکنجه سفید هستند.

یادآور میشود علی سلان‌پور در تاریخ ۲۸ آذر ماه ۱۳۸۹ بازداشت و در دادگاه انقلاب به اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق هواداری از سازمان مجاهدین خلق به ۵ سال زندان محکوم شد، وی هم اکنون در سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج بسر می‌برد.

شایان ذکر است که مسئولان زندان حاضر به پاسخگویی نشده اند این در حالی است طبق همین گزارش، وضعیت زندانیان سیاسی فؤاد مقدم. خالد حردانی. ماشاالله حائری وخیم گزارش شده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید