ده اعدام در بندرعباس، شیراز، قزوین و یک اعدام در مکانی نامعلوم

هشت زندانی مرد در زندان مرکزی بندرعباس، و یک زندانی مرد در ملاء عام در شیراز، یک زندانی مرد در زندان مرکزی قزوین و یک زندانی زن در مکانی نامعلوم اعدام شدند.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی،روابط عمومی دادگستری کل استان هرمزگان در گزارشی از اعدام ۸ زندانی با اتهامات مربوط به مواد مخدر در ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۱۸ خرداد ماه۱۳۹۴ در زندان مرکزی بندرعباس از طریق چوبه دار خبر داده است.
اتهام این ۸ زندانی حمل، جابجایی و فروش مجموعا حدود ۱۱۶۰ کیلوگرم هروئین و ۸۳۵ کیلوگرم تریاک و ۱ کیلوگرم کراک بوده است.
پیش تر طی گزارشی تارنمای هرانا ،اسامی اعدام شدگان زندان مرکزی بندرعباس را «چراغ کارگشا ۳۸ ساله»، «فرهاد منافی ۵۸ ساله»، «محمد شفیعی جم ۶۳ ساله»، «گل محمد شهدادی ۳۳ساله»، «عبدالمجید پرند اور ۶۵ ساله» ، «خان میرزا جعفری ۵۷ ساله»، «منصور مختاری نژاد۴۰ ساله»، «حسن میرزایی ۲۵ ساله» اعلام کرده بود.
همچنین دادگستری کل استان فارس خبر از اعدام یک زندانی با اتهام تجاوز به عنف در ملاء عام درشیراز در روز سه‌شنبه ۱۹ خردادماه۱۳۹۴را داده است.
حکم اعدام متهم این پرونده با نام (علی-ح) ۵۳ ساله، به اتهام آراز و اذیت جنسی یک کودک ۱۲ ساله در میدان “شهید غلامی” شهر شیراز در ملاء عام اجرا گردیده است.
تارنمای دادگستری کل استان قزوین نیز خبر از اعدام یک متهم به قتل در زندان مرکزی قزوین (چوبین‌در) در تاریخ چهارشنبه ۲۰ خرداد ماه ۱۳۹۴را داده است.
در این گزارش آمده است که (حمیدی- ب ۳۱ ساله) به علت قتل دوست خود دربازی قمار به اعدام محکوم شده بوده است.
در گزارشی دیگر خبرگزاری مهر خبر از اعدام زنی ۳۲ ساله که متهم به قتل شوهر خود بوده داده است. در این گزارش به محل اعدام و تاریخ آن اشاره دقیقی نشده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید