کشته شدن یک شهروند در زاهدان با شلیک نیروهای لباس شخصی

یک جوان در خیابان کشاورزی شهر زاهدان، به دلیل نداشتن گواهینامه و عدم توجه به ایست ماموران لباس شخصی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

غروب روز شنبه ۴ خرداد ۹۸ ماموران لباس شخصی در زاهدان به یک دستگاه خودرو تویوتا، فرمان ایست دادند که به‌ دلیل عدم توجه راننده، به سمت وی آتش گشودند و در اثر آن جوان زاهدانی، از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

منابع کمپین فعالین بلوچ، هویت فرد کشته‌شده را «موسی شه بخش»، فرزند «غلام نبی» عنوان کرده‌اند.

این واقعه در خیابان کشاورزی شهر زاهدان جنب پمپ بنزین رخ داده است.

همچنین منابع مطلع گزارش دادند که منزل شخصی راننده در نزدیکی محل وقوع بوده و علت عدم توقف راننده “نداشتن گواهینامه” بوده است.

پس از کشته شدن این جوان، مردم حاضر در محل اعتراض کرده و به سمت ماموران لباس شخصی حمله کردند که با پشتیبانی نیروهای امنیتی و شلیک تیر هوایی جمعیت متفرق شدند.

هفته گذشته احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان از تشدید برخورد با خودروهای سوختبر و خودروهای که پلاکشان را در جاده های برون شهری مخدوش شده باشد، خبر داده‌بود.

از سوی دیگر طرح ممانعت از سوختبری در دستور کار قرار گرفته و گزارش‌هایی از بسته شدن مناطق مرزی بر روی خودروهای سوختبر به دست آمده است.

منابع مطلع گزارش دادند که از بلندگوی برخی مساجد در نواحی مرزی اعلام شده که سوختبران اگر برای فروش سوخت به سمت مرز حرکت کنند با آنها برخورد می‌شود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید