رئیس دادگستری آذربایجان غربی: ۴ برابر ظرفیت زندان های استان، زندانی داریم

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: در راهروهای زندان هم جایی برای نگهداری زندانی نداریم و ۴ برابر ظرفیت اسمی در زندان های استان زندانی داریم.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، توکل حیدری در مجمع عمومی سالانه انجمن حمایت از زندانیان مرکز استان، از اوضاع اسفناک زندان های استان آذربایجان غربی گله کرد و گفت: تمامی تلاش و کوشش کمیته قضائی و قضات استان زندان زدایی است ولی با توجه به کمبود فضای فیزیکی و مشکلات اعتباری به حمایت وهمراهی مسئولان کشوری و استانی نیازمندیم.
به گزارش جوان پرس توکل حیدری می گوید که وقتی در یک اتاق ۱۵ متری ۴ برابر آن آدم زندگی می کند و حتی در راهروهای زندان هم جایی برای نگهداری زندانی نداریم و ۴ برابر ظرفیت اسمی در زندان های استان زندانی داریم این بسیار ناراحت کننده و قابل تامل است که نمی توانیم فضای فیزیکی زندان را گسترش دهیم و همچنین زندان را به یک اندرزگاه تبدیل کنیم.
وی ادامه می دهد که بارها نامه نوشتیم ومشکلات زندان و زندانی و وضعیت استان را برای مسئولان کشوری و استانی یادآور وگوشزد شدیم ولی تاکنون نتوانسته ایم دردی از دردهای جامعه قضایی استان بکاهیم و مشکلات را به حداقل برسانیم.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید