طاها ثالثی، شهروند ساکن شیراز جهت تحمل محکومیت راهی زندان شد

tahasalesi.el

طاها ثالثی، شهروند ساکن شیراز در تاریخ ۶ بهمن ۱۳۹۸ جهت تحمل محکومیت پنج سال و شش ماه حبس، راهی زندان عادل آباد شیراز شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ طاها ثالثی، شهروند ساکن شیراز در تاریخ ۶ بهمن ۱۳۹۸ جهت تحمل محکومیت پنج سال و شش ماه حبس، راهی زندان عادل آباد شیراز شد. وی در سال ۱۳۹۷، در دادگاه انقلاب شهر شیراز به پنج سال و شش ماه حبس  تعزیری محکوم شده بود. با استناد به ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی، مجازات اشد یعنی سه سال حبس تعزیری در خصوص آقای ثالثی قابل اجرا خواهد بود.

این شهروند ساکن شیراز، در سال ۱۳۹۷ توسط نیروهای اطلاعات سپاه بازداشت و در دادگاه انقلاب شیراز با اتهام «توهین به مقدسات»به یک سال حبس، از بابت اتهام «توهین به رهبری و بنیانگذار جمهوری اسلامی» به سه سال حبس و با اتهام «تبلیغ علیه نظام» به یک سال و شش ماه حبس محکوم شد.

این حکم در دادگاه تجدید نظر، از بابت اتهام «توهین به مقدسات» به یک سال و شش ماه و بابت اتهام «توهین به رهبری و بنیانگذار جمهوری اسلامی» به ۱۰ ماه کاهش یافت.

طاها ثالثی در سال ۱۳۹۶ نیز در دادگاه انقلاب شهر شیراز به اتهام «تبلیغ علیه نظام» به سه ماه و یک روز حبس محکوم شد و این حکم در دادگاه تجدیدنظر به پرداخت دو میلیون تومان جریمه نقدی کاهش یافت.

طاها ثالثی، زندانی محبوس در زندان عادل آباد شیراز، فرزند جمال ثالثی، جانباز هفتاد درصد و شهید جنگ ایران وعراق است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید