۷ کشته و زخمی از یک خانواده در تعقیب و گریز ماموران انتظامی

در اثر تعقیب و گریز یک ماشین بابر توسط ماموران انتظامی پاسگاه مومان در مسیر نیکشهر–چابهار و تصادف شاخ به شاخ آن با یک خودروی شخصی، ۷ نفر از اعضای یک خانواده کشته و زخمی شدند.

روز ۱۴ خرداد ماه ۹۹ اعضای یک خانواده ۷ نفره به نام “مجید هاشمزهی” اهل روستای کمبل کریم بخش به همراه دو همسر و ۳ فرزند کودک و یک شیرخوار خود که به سمت چابهار در حرکت بودند با یک خودروی بارکش حامل کولر گازی که با تعقیب نیروی انتظامی همراه بود تصادف کردند، در این حادثه چهار نفر از اعضای خانواده کشته شده و سه نفر دیگر زخمی شده اند.

به گفته منابع مطلع به کمپین فعالین بلوچ: “خودروی بارکش حامل کولر گازی توسط ماموران انتظامی مورد تعقیب و گریز قرار گرفته و پلیس با هماهنگی نیروی انتظامی اقدام به کار گذاشتن تیغ پنچر کن کرده که خودروی بارکش با عبور از آن پنچر شده و به اتومبیل مجید برخورد کرده است.“

در این سانحه مجید هاشمزهی به همراه یک همسر خود و دو فرزند کودک جان خود را از دست داده اند و حال مجروحین نیز وخیم گزارش شده است.

پیش‌از این، در ۲۷ اردیبهشت ۹۸ نیز در تعقیب و گریز ماموران پاسگاه لاشار به یک خودرو که چند دستگاه کولر گازی به همراه داشت یک کودک ۱۴ ساله بر اثر واژگونی خودرو جان خود را از دست داده بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید