دستکم چهار تجمع اعتراضی برگزار شد

امروز در شهرهای مختلف ایران دست‌کم چهار تجمع اعتراضی برگزار شد؛ در خراسان رضوی کارگران راه آهن تراورس در اعتراض به عدم دریافت مطالباتشان تجمع کردند. کارگران متروی تهران هم امروز در اعتراض به مطالبات خود تجمع کردند. همچنین در تهران سهامداران زیان دیده مقابل سازمان بورس دست به تجمع زدند. امروز اما کارگران نیشکر هفت تپه نیز تجمع کردند، باوجود ادعای مقامات قوه قضائیه کشور مبنی بر شروع به کار کارگران اخراجی این شرکت، کارگران می‌گویند مشکلاتشان رفع نشده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، امروز چهارشنبه ۲۱ آبان ۹۹، جمعی از کارگران راه آهن تراورس ناحیه خراسان رضوی، در اعتراض به عدم دریافت حقوق، عدم امنیت شغلی و سایر مزایا در مقابل دادستانی شهرستان مشهد دست به تجمع اعتراضی زدند.

این کارگران از قطع همکاری احتمالی خود در صورت عدم توجه و رسیدگی به خواسته هایشان خبر دادند.

همچنین امروز چهارشنبه ۲۱ آبان ۹۹، شماری از سهامداران زیان دیده در مقابل سازمان بورس و اوراق بهادار واقع در تهران دست به تجمع زدند. این شهروندان با سردادن شعارهایی خواهان رسیدگی به مطالبات خود شدند.

امروز کارگران و کارکنان خط ۵ متروی تهران نیز در اعتراض به عدم دریافت مطالبات مزدی و بیمه ای خود، در محل کارشان تجمع اعتراضی برپا کردند.

اعتراضات کارگران شرکت نیشکر هفت تپه شهرستان شوش همچنان ادامه دارد

جمعی از این کارگران شرکت نیشکر هفت تپه امروز در محوطه این شرکت با شعار «مرگ بر کارگر، درود بر ستمگر» تجمع اعتراضى برگزار کردند.

باوجود وعده های مسئولان و ادعای قوه قضاییه که گفته بودند کارگران اخراجی مجتمع نیشکر هفت تپه به محل کار خود برگشتند تاکنون ۵ کارگر این شرکت از جمله اسماعیل بخشی و محمد خنیفر که سال گذشته اخراج شده بودند همچنان به صورت بلاتکلیف و در انتظار بازگشت به کار به سر می برند. امروز ۱۵ کارگر اخراجی این شرکت که اخیرا از ورود آنان به مجموعه جلوگیری شده بود به کار بازگشتند.

 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید