اعاده دادرسی علیرضا فرشی از سوی دیوان عالی کشور رد شد

علیرضا فرشی، زندانی محبوس در زندان تهران بزرگ که پیشتر از سوی دادگاه بدوی محکوم شده بود، توسط شعبه ۱۱ دیوان عالی کشور احکام صادره را تایید و اعاده دادرسی این زندانی را رد کرده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ علیرضا فرشی، زندانی محبوس در زندان تهران بزرگ، که پیشتر توسط شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر استان تهران به ریاست قاضی احمد زرگر، به حبس و شلاق محکوم شده بود، عینا در دیوان عالی کشور تایید شده است.

آقای فرشی؛ پیشتر توسط شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر استان تهران به ریاست قاضی احمد زرگر، احکام صادره دادگاه بدوی برای علیرضا فرشی را بدون برگزاری جلسه رسیدگی مجدد ، عینا تأیید کرده بود.

آقای فرشی؛ که هم اکنون در حال گذران دو سال حبس تعزیری خود در زندان تهران بزرگ، از بابت مراسم روز جهانی زبان مادری در سال۱۳۹۲ است.

وی؛ در حکم جدید خویش ۵۰ ماه حبس تعزیری «۳ سال و ۶ ماه از بابت اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور و ۸ ماه حبس تعزیری از بابت فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی »، با بندهای تکمیلیِ ممنوعیت ۲ ساله از عضویت در دستجات و گروههای سیاسی و ۲ ماه کار اجباری در سازمان بازیافت زباله‌های تهران احکامی هستند که باید متحمل شود.

احکام صادره علیه آقای فرشی، در ۱۱ فروردین امسال توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ایمان افشاری در یک دادگاه پنج دقیقه‌ای صادر شده است..

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل