معصومه عسکری معلم بازنشسته از زندان اوین به زندان کچویی کرج منتقل شد

معصومه عسکری

معصومه عسکری، معلم بازنشسته، زندانی محبوس در  زندان اوین به زندان کچویی در کرج منتقل شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز چهارشنبه ۱ دی‌ماه 1400، معصومه عسکری، معلم بازنشسته، زندانی محبوس در  زندان اوین به زندان کچویی در کرج منتقل شد

بر اساس این گزارش، این معلم بازنشسته بدون اطلاع قبلی و به بهانه ملاقات با یکی از مسئولین دادسرا از زندان اوین به زندان کچویی کرج منتقل شد. خانم عسکری به دلیل بیماری های متعدد، روزانه چندین قرص مصرف می‌کند پس از انتقال به دلیل همراه نداشتن وسایل خود، به مدت ۲ روز دسترسی به داروهای خود نداشته و هم اکنون نیز بدون رعایت اصل تفکیک جرائم در میان زندانیان جرائم عمومی نگهداری می شود.

به گفته این منبع، خانم عسکری پس از انتقال به زندان کچویی کرج به مدت ۳ روز اجازه تماس تلفنی نداشته و هم اکنون نیز بدون رعایت اصل تفکیک جرائم در بند زندانیان جرائم عمومی نگهداری می شود.

معصومه عسکری در آذرماه ۹۷ یک بار دیگر توسط نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت و پس از یک ماه بازجویی در بند ۲۰۹ زندان اوین، در تاریخ ۱۲ دیماه به بند زنان این زندان منتقل شد.

وی توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ماشاالله احمدزاده از بابت اتهام “اجتماع و تبانی” به ۵ سال حبس تعزیری محکوم شد. این حکم نهایتا در دادگاه تجدید نظر عیناً تایید شد.

معصومه عسکری معلم بازنشسته و تنها سرپرست پسر ۱۶ ساله‌اش است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید