دادسرای عمومی و انقلاب شهید مقدس: لیلا حسین‌زاده برای اجرای حکم پنج ساله خود احضار شد + سند

لیلا حسین‌زاده

لیلا حسین‌زاده طی ابلاغیه‌ای جهت اجرای حکم پنج سال زندان احضار شد. طی ابلاغیه صادره خانم حسین‌زاده باید ظرف مدت پنج روز خود را به واحد اجرای احکام معرفی نماید.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، لیلا حسین‌زاده طی ابلاغیه‌ای که در روز شنبه 18 دی‎‌ماه 1400،  توسط دادسرای عمومی و انقلاب شهید مقدس صادر شده است جهت اجرای حکم پنج ساله خود احضار شد.

بر اساس این گزارش، در این ابلاغیه اجرای احکام عنوان شده است که باید ظرف پنج روز از تاریخ ۱۸ دیماه خود را به اوین معرفی نماید.

احضار برای اجرای حکم در حالی صورت گرفته است که گواهی عدم تحمل کیفر قطعی از جانب پزشکی قانونی تحویل مقامات اجرای احکام شده است.
لیلا حسین‌زاده، شب سه‌شنبه ۱۶ آذرماه زمانی که در مسافرت به سر می‌برد، در شیراز بازداشت شد و روز شنبه ۲۷ آذرماه طی یک تماس تلفنی با نزدیکان خود از انتقال به بازداشتگاه وزارت اطلاعات موسوم به بند ۲۰۹ زندان اوین خبر داد.

لیلا حسین زاده، فعال دانشجویی دانشگاه تهران پس از ۲۶ روز بازداشت، روز یکشنبه 12 دی‌ماه 1400،  با تودیع قرار وثیقه از زندان عادل آباد شیراز آزاد شد.

این سومین پرونده حسین‌زاده است و اینبار دو اتهام اجتماع و تبانی و تبلیغ علیه نظام به وی تفهیم شده است. این پرونده در حالی تشکیل می‌شود که وی از پیشتر حکم پنج سال زندان دارد.

او روز پنجشنبه دوم دی ماه، به زندان عادل آباد شیراز منتقل شد.

بازداشت خانم حسین زاده با حضور پرشمار نیروهای امنیتی همراه بود. پرونده خانم حسین زاده پیش از این به شعبه چهارم  بازپرسی دادگاه انقلاب شیراز به ریاست قاضی سیدمحمد خسروانی ارجاع داده شده بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید