فراخوان تجمع اعتراضی معلمان مریوان در محکومیت بازداشت شعبان‌ محمدی

شعبان‌ محمدی

انجمن صنفی معلمان مریوان در استان کردستان، با انتشار بیانیه‌ای از برگزاری تجمع اعتراضی در محکومیت بازداشت یک عضو هیات مدیره این انجمن خبر داد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، انجمن صنفی معلمان مریوان در استان کردستان، در فراخوان خود، ضمن محکوم کردن بازداشت شعبان محمدی خواستار آزادی فوری و بی‌قید و شرط او شدند.

در بیانیه این انجمن ضمن اشاره به اینکه بازداشت آقای محمدی با موجی از اعتراض و نارضایتی معلمان استان کردستان و سراسر کشور مواجه شده، آمده است: بعد از گذشت ۶ روز از بازداشت آقای محمدی و علیرغم پیگیری‌های هر روزه خانوادە و انجمن صنفی معلمان مریوان و با اظهار نگرانی شدید از سرنوشت این معلم بازنشسته، هنوز از محل نگهداری وی اطلاع دقیقی در دست نیست.

معلمان مریوانی تاکید کردند: ضمن تداوم پیگیری‌های خود و هشدار به مقامات امنیتی و حاکمیت در خصوص عواقب بازداشت طولانی مدت شعبان محمدی، جهت حمایت از آزادی این عضو انجمن صنفی و حمایت همه‌جانبه از خانواده وی، خواستار برگزاری تجمع اعتراضی، مسالمت‌آمیز و همگانی فرهنگیان مریوان هستیم.

بنابر فراخوان انتشار یافته، این تجمع در ساعات ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۳۰ روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه در مقابل ساختمان فرمانداری شهرستان مریوان برگزار خواهد شد.

شعبان محمدی معلم بازنشسته و از اعضای هیات مدیره انجمن صنفی فرهنگیان مریوان، روز یکشنبە ۱۰ بهمن ماه در آستانە برگزاری تجمع سراسری فرهنگیان ایران بازداشت و بە مکانی نامعلوم منتقل شدە است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید