زندان ایلام: محرومیت زندانی سیاسی خدیجه مهدی پور از دریافت دارو

خدیجه مهدی پور

خدیجه مهدی پور، زندانی سیاسی محبوس در زندان ایلام که پیشتر علیرغم سردردهای مداوم و بروز لکه سیاه در چشم از رسیدگی پزشکی مناسب محروم مانده بود به دستور مسئولان زندان از دریافت داروهای خود نیز محروم مانده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، خدیجه مهدی پور، زندانی سیاسی محبوس در زندان ایلام علیرغم تجویز پزشک از دریافت داروهای خود محروم مانده است.

بر اساس این گزارش، زندانی سیاسی، خدیجه مهدی پور که پیشتر علیرغم سردردهای مداوم و بروز یک لکه سیاه در چشم از رسیدگی پزشکی مناسب محروم مانده بود، در تاریخ ۱۴ دیماه به بیمارستان خارج از زندان اعزام شده و پس از دریافت عینک، قطره چشمی و رسیدگی پزشکی به زندان ایلام بازگردانده شد. با این وجود پس از اتمام داروهای اولیه زندان از تامین دارو و یا تحویل دارو از خانواده این زندانی امتناع میکند.

خدیجه مهدی پور در تاریخ ۱۸ مهرماه امسال توسط ماموران اطلاعات سپاه در منزل عموی خود بازداشت و پس از ۲ روز به زندان ایلام منتقل شد.

این زندانی سیاسی توسط «دادگاه» انقلاب از بابت اتهامات «تبلیغ علیه نظام، توهین به بنیانگذار جمهوری اسلامی و توهین به رهبری» محاکمه شده و با اعمال ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی، مجازات اشد یعنی ۲۰ ماه حبس در خصوص او قابل اجرا است.

خانم مهدی پور همچنین از اتهام «هواداری از گروههای مخالف نظام» تبرئه شد. به گفته یک منبع مطلع به خانم مهدی پور عنوان شده است که به دلیل توبه نکردن مشمول آزادی مشروط و آزادی زودهنگام نخواهد شد.

وی پیش از این نیز سابقه بازداشت و محکومیت داشته است. او در تاریخ ۱۲ مهرماه ۹۹ توسط نیروهای امنیتی در ایلام بازداشت و نهایتا توسط «دادگاه» انقلاب ایلام به پرداخت سه میلیون تومان جزای نقدی بدل از حبس محکوم شده بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید