زندان ارومیه؛ محمد هوشنگی در پی تداوم اعتصاب غذای خود به سلول انفرادی منتقل شد

محمد هوشنگی

اعتصاب غذا، فعال کُرد محبوس در زندان مرکزی ارومیه، که از چهار روز پیش در اعتراض به مخالفت سپاه با آزادی خود دست به اعتصاب غذا زده بود به سلول انفرادی منتقل شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، محمد هوشنگی، فعال کُرد محبوس در زندان مرکزی ارومیه روز شنبه هفتم اسفندماه در چهارمین روز اعتصاب غذای خود بسر می‌برد به دستور مسئولین زندان به سلول انفرادی منتقل شده است.

بر اساس این گزارش، از روز سه‌شنبه سوم اسفندماه، این شهروند کُرد اهل شهرستان جوانرود در اعتراض به مخالفت اطلاعات سپاه با آزادی‌اش دست به اعتصاب غذا زده است.

اواخر بهمن‌ماه شعبه اول دادگاه انقلاب مهاباد به خانواده این فعال کُرد اعلام کرده بود که قرار بازداشت موقت وی به تودیع قرار وثیقه ۲ میلیارد تومانی تبدیل شده است.

پس از مراجعات مکرر خانواده محمد هوشنگی از جوانرود به مهاباد و انجام مراحل اداری تأمین وثیقه، دادگاه انقلاب مهاباد از عدم آزادی او به دلیل مخالفت سازمان اطلاعات سپاه و ادامه تحقیقات خبر داد.

محمد هوشنگی بیست و یکم دی‌ماه‌ ۱۳۹۹ توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت و به بازداشتگاه اطلاعات سپاه پاسداران در ارومیه منتقل شده بود.

آقای هوشنگی پس از شش ماه نگهداری در بازداشتگاه اطلاعات سپاه با قرار بازداشت موقت به زندان ارومیه منتقل شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید