اسماعیل گرامی مقدم، به بند ۷ زندان اوین منتقل شد

 «اسماعیل گرامی مقدم» سخنگوی «حزب اعتماد ملی» و مشاور «مهدی کروبی» که تیرماه سال جاری بازداشت شده بود، پس از گذشت ۴۵ روز حبس در سلول های ۲۰۹ اوین، به بند ۷ سالن ۲ زندان اوین منتقل شد.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی به نقل از، بر اساس گزارش های رسیده وی پیش از این، زمانی که هنوز وارد ایران نشده بود، در دادگاهی غیابی به ۵ سال حبس تعزیری محکوم شده است.
تارنمای کلمه نیز در گزارشی نوشته “مشاور «مهدی کروبی» که نمایندگی مردم بجنورد در مجلس هفتم را برعهده داشت، به دنبال پایان مهلت ویزای خود به کشور بازگشت که در فرودگاه از سوی ماموران امنیتی بازداشت و پس از چند ساعت معطلی، ظهر روز جاری سه شنبه ۱۰ شهریور ماه ۱۳۹۴ به زندان اوین منتقل شد.”
«گرامی مقدم» از دو سال گذشته تا کنون از بیماری چشمی و ضعف شدید بینایی رنج می برد، به طوری که چشمان وی تقریبا به طور کامل نابینا شده است. وی چندی قبل جهت درمان بینایی خود به آمریکا سفر کرده و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، که تاکنون نتیجه ای نداشته است.
این عضو «شورای مرکزی حزب اعتماد ملی» در سالهای اخیر برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا به هندوستان سفر کرده بود و پس از آن نیز در مالزی به سر می برد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید