تداوم اعتصاب غذا؛ وضعیت وخیم جسمانی شکیلا منفرد در زندان قرچک ورامین

شکیلا منفرد

شکیلا منفرد زندانی سیاسی محبوس در زندان قرچک ورامین، که در پی عدم رعایت اصل تفکیک جرائم و ضرب و جرح  توسط افرادی با جرائم عمومی دست به اعتصاب غذا زده بود در وضعیت بد جسمی قرار دارد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، شکیلا منفرد زندانی سیاسی محبوس در زندان قرچک ورامین که در پی یورش چندین تن از زندانیان به وسیله درب کنسرو و چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفته و در اعتراض به این وضعیت، اعلام اعتصاب غذا کرده است، همچنان در اعتصاب بسر می‌برد.

براساس این گزارش، خانم منفرد، در شرایط جسمانی وخیمی به سر برده به گونه‌ای که شب گذشته در اثر ضعف جسمانی ناشی از اعتصاب غذا از حال رفته است.

بنابر اظهارات یکی از نزدیکان این زندانی، وی در حالی که با تبعات منفی و غیرقابل جبران اعتصاب غذا دست و پنجه نرم می‌کند، از صغری خدادادی رئیس زندان قرچک ورامین به دلیل سوءمدیریت و نقض حقوق زندانیان، شکایت کرده است.

خانم منفرد، پیشتر توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران، به اتهام‌‌های “فعالیت تبلیغی علیه نظام و توهین به مقدسات” به شش سال حبس تعزیری و چهار ماه کار اجباری در جهاد کشاورزی محکوم گردیده، و به تازگی نیز برای اتهام “عضویت در گروه‌های مخالف نظام” به دو سال و هشت ماه حبس تعزیری و به اتهام “نشر اکاذیب” به پرداخت ۱۰ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید