دادسرای عمومی و انقلاب؛ جلسه رسیدگی به اتهامات سه عضو کانون صنفی فرهنگیان قزوین برگزار شد

مریم زیرک، اسماعیل فرهنگ منش و علی اله بخش

جلسه رسیدگی به اتهامات مریم زیرک، اسماعیل فرهنگ منش و علی اله بخش، از اعضای کانون صنفی فرهنگیان قزوین در دادسرای عمومی و انقلاب این شهر برگزار شد

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، امروز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه 1400، جلسه رسیدگی به اتهامات مریم زیرک، اسماعیل فرهنگ منش و علی اله بخش از اعضای کانون صنفی فرهنگیان قزوین در دادسرای عمومی و انقلاب این شهر برگزار شد.

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، ضمن تایید برگزاری جلسه گفت: جلسه بازپرسی مریم زیرک، اسماعیل فرهنگ منش و علی اله بخش از اعضای کانون صنفی فرهنگیان قزوین در شعبه ششم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب این شهر برگزار شد.

آنها در این جلسه از بابت اتهامات تبلیغ علیه نظام ، تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب مورد تفهیم اتهام قرار گرفته و در نهایت هر یک با تودیع قرار کفالت هفتاد میلیون تومانی آزاد شدند.

مریم زیرک، اسماعیل فرهنگ منش و علی اله بخش پیشتر به دادسرای عمومی و انقلاب این شهر احضار شده بودند.

از میان این شهروندان مریم زیرک در سال ۹۸ همراه با دو تن دیگر از اعضای هیات مدیره کانون صنفی فرهنگیان استان قزوین، توسط دادگاه انقلاب قزوین مجموعا به تحمل ۲۴ ماه حبس تعزیری محکوم شده بودند که حکم محکومیت آنها در دادگاه تجدید نظر به پرداخت جریمه نقدی تقلیل یافت.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل