سعید افکاری: ماموران زندان دست برادرم را شکستند و به خانواده تیراندازی کردند

سعید افکاری

سعید افکاری، برادر نوید افکاری کشتی‌گیر معترضی که توسط قوه قضاییه ایران اعدام شد، می‌گوید مقامات زندان برادر دیگرش وحید افکاری را کتک زده و دستش را شکسته‌اند و در مقابل اعتراض آنها، در مقابل زندان به سمت خانواده افکاری که برای ملاقات به آنجا رفته بودند تیراندازی کردند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، سعید افکاری روز یک‌شنبه ۱۴ فروردین 1401،  در رشته توییتی شرح داد که امروز در مراجعه به زندان عادل‌آباد برای ملاقات هفتگی با برادرش وحید مشاهده کرده‌اند که دست او باندپیچی شده است.

بر اساس این گزارش، سعید افکاری می‌گوید دلیل باندپیچی دست برادرش وحید این بوده که به مقامات زندان در حمایت از یک زندانی سیاسی دیگر که می‌خواستند او را به سلول انفرادی منتقل کنند اعتراض کرده، و مأموران در پاسخ به این اعتراض وحید را کتک زده‌ و دست او را شکسته‌اند.

به گفته او، برادر دیگرش حبیب افکاری که به‌تازگی به طور موقت از زندان آزاد شده، با مشاهده دست شکسته وحید، «عصبانی شد» و از زندان بیرون رفت تا شاید مسئولی را بیابد.

سعید افکاری می‌گوید: «شروع به فریاد زدن کردیم که مأمورهایشان از بالای ساختمان‌ها شروع به تیراندازی به سمتمان کردند. وقتی سینه‌مان را گرفتیم جلویشان و گفتیم بزن، تیراندازی قطع شد، ولی دیگر اجازه ملاقات با وحید را بهمان ندادند.»

آقای افکاری با بیان این که «به شدت نگران برادرم هستیم» تأکید کرد «راه ما راه نوید است و ذره‌ای از مرگ ترس نداریم.»

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید