انتقال سه زندانی سیاسی به سلول انفرادی زندان رجایی‌شهر کرج

مهدی مسکین‌نواز،آرشام رضایی، رضا محمدحسینی و زرتشت احمدی‌راغب

یک زندانی سیاسی محبوس در زندان رجایی‌شهر کرج با ارسال فایل صوتی از زندان، از انتقال خود و دو زندانی دیگر به سلول انفرادی به دلیل اعتراض به شرایط نگهداری یک فعال مدنی خبر داده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، مهدی مسکین‌نواز ضمن اعلام این خبر انتقال خود به همراه آرشام رضایی و رضا محمدحسینی به سلول انفرادی، دلیل این انتقال را حمایت از زرتشت احمدی‌راغب فعال مدنی محبوس در زندان رجایی‌شهر کرج و اعتراض به نگهداری وی در سلول انفرادی این زندان عنوان کرد.

وی عنوان کرد: حسن قبادی معاون سلامت زندان رجایی‌شهر کرج، در خصوص انتقال آقای احمدی‌راغب به داخل سالن زندان پس از گذشت ۱۴ روز، خلف وعده کرده است.

این زندانی می‌گوید: زمانی که درباره این شرایط به “ولی علی‌محمدی” رییس داخلی زندان رجایی‌شهر کرج اعتراض کردیم، وی در دفاع از قبادی، ما را به دروغگویی متهم کرد.

آقای مسکین‌نواز همچنین از مورد ضرب و شتم قرار گرفتن رضا محمدحسینی توسط ماموران زندان نیز خبر داده است.

وی با اشاره به اینکه زرتشت احمدی‌راغب بدون دستور قضایی در سلول انفرادی محبوس است، نسبت به شرایط وحشتناک نگهداری زندانیان در سلول انفرادی موسوم به “سوئیت” و نبود امنیت بهداشتی و غذایی به شدت اعتراض می‌کند.

آقایان مسکین‌نواز، رضایی و محمدحسینی با این اقدام اعتراضی خود، خواستار تعیین تکلیف و انتقال آقای احمدی‌راغب به سالن ۱۰ زندان رجایی‌شهر کرج شده‌اند.

این زندانیان سیاسی تاکید کردند: تا تعیین تکلیف آقای احمدی‌راغب و انتقال وی به سالن زندان، اعلام اعتصاب غذا خواهند کرد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید