بازداشتگاه اداره اطلاعات سپاه زاهدان، مسلم و شهرام شه بخش به زندان مرکزی زاهدان منتقل شدند

مسلم شه بخش و شهرام شه بخش

مسلم شه بخش و شهرام شه بخش، پس از اتمام بازجوئی در بازداشتگاه اطلاعات سپاه زاهدان به زندان این شهر منتقل شدند. این دو نوجوان پس از تفهیم اتهام به زندان منتقل شده اند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز دوشنبه ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱، مسلم شه بخش – متولد: ۱۳۸۴ و شهرام شه بخش – متولد: ۱۳۸۲ – فرزندان: خدارحم، پس از طی مراحل بازجوئی و تفهیم اتهام در بازداشتگاه اطلاعات سپاه پاسداران به بند قرنطینه زندان مرکزی زاهدان منتقل شدند.

براساس این گزارش، علیرغم انتقال مسلم و برادر شهرام شه بخش، به زندان مرکز زاهدان از دلایل بازداشت و اتهامات این شهروندان نوجوان اطلاعی در دسترس نیست.

حال وش در اینباره نوشت: مسلم و شهرام شه بخش، کماکان از حق ملاقات و دسترسی به وکیل و سایر حقوق شهروندی یک متهم محروم هستند.

لازم به ذکر است، مسلم شه بخش و برادر او شهرام شه بخش، در تاریخ ۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۰، به همراه مازیار شه بخش – فرزند: ملک، در پی یورش ماموران اطلاعات سپاه پاسداران توام با ضرب و شتم بازداشت و به بازداشتگاه این ارگان امنیتی در زاهدان منتقل شده بودند.

علیرغم انتقال شهرام و مسلم شه بخش، به زندان مرکزی زاهدان، اما مازیار شه بخش در بازداشتگاه اداره اطلاعات سپاه زاهدان محبوس و تحت بازجوئی است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید