شلیر احمدی با اتمام دوران بازجویی به زندان مرکزی ارومیه منتقل شد

شلیر احمدی

شلیر احمدی، که پیشتر با احضار به مراکز امنیتی نقده بازداشت و ضرب و جرح شده بود با اتمام دوران بازجویی به زندان مرکزی ارومیه منتقل شد. مصادیق اتهامات وارده به وی همکاری با یکی از احزاب کرد مخالف نظام، عنوان شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، طی روزهای اخیر، یک شهروند به نام شلیر احمدی، فرزند مصطفی اهل روستای “قزلقوپی” از توابع مهاباد از یکی از بازداشتگاه‌های امنیتی در ارومیه به بند زنان زندان مرکزی این شهر منتقل شده است.

بر اساس این گزارش، این شهروند روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه سال گذشته بدون ارائه حکم قضایی توسط نیروهای امنیتی بازداشت و جهت بازجویی به یکی از بازداشتگاه‌های امنیتی در ارومیه منتقل شده بود.

لازم به ذکر است: خانم احمدی، با مراجعه به اداره اطلاعات در نقده مقابل چشمان شوهرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته و پس از بازداشت به شدت شکنجه شده است .

یک منبع مطلع به کمپین گفت: خانم احمدی، به اتهاماتی همچون همکاری با یکی از احزاب کرد مخالف نظام، بازداشت و زندانی شده است.

این شهروند، چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰، بعد از احضار به اداره اطلاعات در نقده به اتهام “همکاری با یکی از احزاب کرد مخالف نظام ” بازداشت شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید