دادگاه انقلاب ماهشهر؛ جلسه رسیدگی به اتهامات عباس و محسن دریس برگزار نشد

عباس دریس و محسن دریس

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام‌های دو تن از بازداشت‌شدگان اعتراضات آبان 98 به نامهای عباس دریس و محسن دریس، در ماهشهر، به زمان دیگری موکول شد. مصادیق اتهامهای وارده به این فراد محاربه از طریق اخلال در نظم عمومی، عنوان شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، فرشته تابانیان وکیل مدافع عباس و محسن دریس، با انتشار یک توییت از لغو جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام‌های موکلان خود خبر داد.

بر اساس این گزارش، وی نوشت: جلسه رسیدگی به اتهام‌های ‎عباس دریس و ‎محسن دریس به دلیل عدم رضایت و اعتراض من نسبت به رسیدگی به صورت ویدئو کنفرانس و تقاضای حضور موکلین در دادگاه و با موافقت رییس شعبه اول دادگاه انقلاب ماهشهر لغو و به بعد از ماه رمضان موکول شد.

پیشتر نیز دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام‌های این شهروندان که نسبت برادری با هم دارند، قرار بود روز سه‌شنبه ۱۷ اسفند ماه در شعبه ۱ دادگاه انقلاب بندر ماهشهر برگزار شود، اما به دلایل نامشخص به تعویق افتاده بود.

برادران دریس باید دفاعیات خود را برای اتهام‌های واهی “محاربه” و “اخلال در نظم عمومی” به دادگاه انقلاب بندر ماهشهر ارائه می‌دادند.

عباس دریس ۴۸ ساله، دارای سه فرزند و از بازداشت‌شدگان قیام آبان ۹۸ در ماهشهر، بر اساس اعترافات تلویزیونی که تحت فشار و شکنجه جسمی و روحی از او اخذ شد، در دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شده است.

برادر وی محسن دریس که متولد سال۱۳۷۱ و دارای یک فرزند است، به اتهام شرکت در اعتراضات آبان ۹۸ به حبس ابد محکوم شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید