استان تهران؛ یاشار تبریزی فعال مدنی توسط نیروهای امنیتی شاهدشهر بازداشت شد

یاشار تبریزی

نیروهای امنیتی شهرستان شاهدشهر از توابع استان تهران، یاشار تبریزی، فعال مدنی را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند هنوز از دلایل بازداشت این فعال اطلاعی در دست نیست.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، ساعت سه بامداد امروز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، یاشار تبریزی، فعال مدنی ساکن توابع شهرستان شهریار، توسط ماموران امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

یک منبع نزدیک به یاشار تبریزی در اینباره گفت:”ساعت ۳ بامداد امروز یکشنبه ماموران امنیتی با یورش ناگهانی به منزل شخصی یاشار تبریزی، فعال مدنی در شاهدشهر از توابع شهرستان شهریار پس از تفتیش و ضبط وسائل شخصی، از قبیل گوشی تلفن همراه، این فعال مدنی را پس از بازداشت به همراه خود بردند.”

این فعال مدنی، پیشتر هم در تاریخ ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۰، در جریان چهلم بکتاش آبتین، پس از یورش ماموران امنیتی بازداشت و ۱ روز آزاد شده بود.

یاشار تبریزی، همچنین در سحرگاه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۰، همزمان با مراسم سالگرد جانباختگان پرواز PS752خط هوایی اوکراین، پس از انتشار سک کلیپ انتقادی به دستور دادستان رباط کریم بازداشت و پس از انتقال به بازداشتگاه پلیس امنیت و تهدید و بازجویی در ساعت ۱۲ شب یکشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۰ آزاد شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید