رضا شهابی، فعال کارگری جهت بازجویی به سلول‌های انفرادی در بند ۲۰۹ منتقل شد

رضا شهابی

رضا شهابی، فعال کارگری جهت بازجویی به سلول انفرادی در بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شده است. بازداشت این فعال کارگری در منزل شخصی خود همراه با ضبط برخی از وسایل شخصی او صورت گرفته است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی به نقل از سندیکای شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، امروز جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، رضا شهابی، فعال کارگری، پس از بازداشت جهت بازجوئی و تفهیم اتهام به سلول انفرادی در بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات بسر می برد.

بر اساس این گزارش، این فعال کارگری، امروز در تماسی کوتاه با خانواده خود خبر انتقالش وی به سلول انفرادی در بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات را به آنها داد.

لازم به ذکر است، رضا شهابی، در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، در پی یورش ماموران وزارت اطلاعات به منزل شخصی او پس از تفتیش منزل و ضبط برخی وسائل شخصی، بازداشت شد.

این فعال کارگری، در تاریخ ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۰، به همراه چند تن از اعضای سندیکای شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به پلیس امنیت به نیابت از شعبه ۲ بازپرسی دادسرای زندان اوین احضار و تهدید به پرونده سازی شده بودند.‌

رضا شهابی در سال‌های گذشته نیز به سبب فعالیتهای مسالمت آمیز کارگری و صنفی خود به تحمل حبس تعزیری محکوم و پس از سمری کردن دوران حبس از زندان رجائی شهر کرج آزاد شده بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید