فعالان صنفی فرهنگیان استان کرمان؛ محمدرضا بهزادپور، مجید نادری و حسین رشیدی با تودیع قرار وثیقه آزاد شدند

محمدرضا بهزادپور، مجید نادری و حسین رشیدی

سه تن از فعالان صنفی فرهنگیان استان کرمان به نامهای محمدرضا بهزادپور، مجید نادری و حسین رشیدی، پس از اتمام بازجویی ها با تودیع قرار وثیقه آزاد شدند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ کانون صنفی معلمان ایران، روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، با انتشار گزارشی نوشت: محمدرضا بهزادپور، مجید نادری و حسین رشیدی، سه تن از فعالان صنفی فرهنگیان استان کرمان، پس از اتمام مراحل بازجویی در بازداشتگاه اطلاعات سپاه پاسداران هر یک با تودیع وثیقه ای به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان آزاد شدند.‌

براساس این گزارش، آزادی حسین رشیدی، مجید نادری و محمدرضا بهزادپور، با تودیع وثیقه و تا اتمام مراحل دادرسی صورت گرفته و این فرهنگیان باید در انتظار دریافت ابلاغیه تاریخ بازپرسی یا دادرسی خود باشند.

لازم به ذکر است، محمدرضا بهزادپور، مجیدنادری و حسین رشیدی، در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، توسط ماموران اطلاعات سپاه کرمان بازداشت و جهت بازجوئی به سلول انفرادی در بازداشتگاه این ارگان امنیتی منتقل شدند.

بازداشتهای گسترده فعالان صنفی فرهنگیان در حالی صورت می‌گیرد که مطالبات آنها صنفی و برای دستیابی به حقوق شهروندی خود و در راستای اصل ۲۷ قانون اساسی ایران تجمعات اعتراضی را برگزار کردند.‌

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید