محسن عمرانی، معلم و فعال صنفی فرهنگیان، از زندان بوشهر آزاد شد

محسن عمرانی

محسن عمرانی، معلم و فعال صنفی فرهنگیان، پس از طی مراحل بازجویی، آزاد شد. هنوز به چگونگی آزادی این زندانی از زندان بوشهر اشاره ای نشده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران، محسن عمرانی، معلم و فعال صنفی فرهنگیان، ساکن استان بوشهر، پس از طی مراحل بازجویی آزاد شد.

براساس این گزارش، آزادی محسن عمرانی، از زندان شهر بوشهر صورت گرفته است‌. به چگونگی آزادی و اتهامات احتمالی این فعال صنفی فرهنگیان استان بوشهر اشاره‌ای نشده است.

لازم به ذکر است، در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، همزمان با روز جهانی کارگر و هفته معلم، محسن عمرانی، در جریان تجمع اعتراض سراسری صنفی فرهنگیان که در استان بوشهر برگزار شده بود توسط ماموران امنیتی بازداشت و به بازداشتگاه منتقل شده بود.‌

محسن عمرانی، پیشتر نیز به سبب فعالیتهای صنفی خود در راستای مطالبات فرهنگیان ایران سابقه پرونده سازی، بازداشت و تحمل حبس تعزیری از سوی ارگانهای امنیتی بوشهر را دارد.

محسن عمرانی، متولد: ۳۰ شهریورماه ۱۳۵۶ در روستای شاهیجان از توابع بوشکان در شهرستان دشتستان واقع در استان بوشهر است.

بازداشتهای گسترده فعالان صنفی فرهنگیان در حالی صورت می‌گیرد که مطالبات آنها صنفی و برای دستیابی به حقوق شهروندی خود و در راستای اصل ۲۷ قانون اساسی ایران تجمعات اعتراضی را برگزار کردند.‌

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل