اجرای احکام دادگاه سنندج؛ ابراهیم طاریمرادی، جهت اجرای حکم حبس احضار شد

ابراهیم طاریمرادی

ابراهیم طاریمرادی، اهل یکی از روستاهای سنندج با دریافت ابلاغیه‌ای جهت تحمل احکام یک سال حبس خود احضار شد. او باید ١٠ روز پس از درج ابلاغیه در سامانه خود را به اجرای احکام این شهر معرفی کند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ یک شهروند به نام ابراهیم طاریمرادی فرزند محمدصالح اهل روستای “امروله” از توابع سنندج جهت اجرای حکم  یک سال حبس احضار شد.

بر اساس این گزارش، این شهروند براساس ابلاغیه‌ای که روز دوشنبه بیست و ششم اردیبهشت‌ماه از سوی شعبه چهارم اجرای احکام کیفری سنندج دریافت کرده باید ١٠ روز پس از درج ابلاغیه در سامانه خود را به اجرای احکام سنندج معرفی کند.

آقای طاریمرادی به اتهام “تبلیغ علیه نظام و ارتباط و همکاری با یکی از احزاب کُرد مخالف نظام” از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب سنندج به ریاست قاضی “سعیدی” به یکسال حبس تعزیری و ٣٠ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم و این حکم روز چهارشنبه بیستم بهمن‌ماه ١٤٠٠ رسماً به وی ابلاغ شده بود.

روز یکشنبه چهارم مهرماه ١٤٠٠، این شهروند کُرد با تودیع قرار وثیقه به شیوه موقت تا پایان مراحل دادرسی از زندان سنندج آزاد شده بود.

این شهروند طی مدت بازداشت از “ملاقات با خانواده” و “دسترسی به وکیل” محروم بوده و پس از اتمام دوران بازجویی از بازداشتگاه اداره اطلاعات سنندج به زندان این شهر منتقل شده بود.

شامگاه روز شنبه دوم مردادماه ١٤٠٠، نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی به منزل شخصی ابراهیم طاریمرادی یورش بردند و پس از تفتیش منزل، وی را بازداشت کردند.

نیروهای امنیتی در حین تفتیش منزل این شهروند، برخی از وسایل شخصی وی را ضبط و با خود برده بودند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید